اخبار داغ

تبعیض در ارائه غذا به جانبازان

تبعیض در ارائه غذا به جانبازان
غذای جانباز 30 درصد با جانباز 70 درصد حتما فرق می کند و وقتی دلیل این تفاوت و تبعیض را می پرسیم می گویند از طرف بنیاد دستور آمده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا  به نقل از پایگاه خبری شهدای ایران،در تهران بیمارستانی هست که متعلق به یک نهاد حامی ایثارگران است و وظیفه آن خدمت رسانی به جانبازان و خانواده های شهدا است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,


پای درد و دل جانبازان این بیمارستان که بنشینی، حرفهای بسیاری دارند که در مقابل برخی از آنها جز افسوس هیچ نمی شود گفت. از زود مرخص کردن ها و از سی سی یو برنگشتن جانبازان بگیرید تا وضعیت بد همراهان جانبازان در این بیمارستان.

اما یکی از موضوعاتی که شاید بتوان آن را بیش از موارد دیگر مضحک و نشانه عدم توجه و مدیریت صحیح در این بیمارستان مهم که مستقیما با سلامت جانبازان ارتباط دارد دانست، وضعیت توزیع غذای بیماران به تناسب درصد جانبازی است.

بنا بر این گزارش شاید در نگاه اول وقتی موضوع درصد جانبازی مطرح می شود به یاد ایثار بسیاری از جانبازانی که حتی بعد از اتمام جنگ سراغ  گرفتن کارت جانبازی هم نرفتند بیافتیم اما در اتاق های این بیمارستان که قدم بزنی متوجه می شوی که جانباز 25 درصد و 30 درصد فارغ از اینکه درصدی که به او تعلق گرفته درصد واقعی بوده یا صرفا بخشی از درصد جانبازی اش بوده و باقی را کمیسیون های کذایی تایید نکرده اند غذای متفاوتی را می خورند. یعنی جانباز 25 درصد غذای روزش عدس پلو و لوبیا پلو و این قبیل غذاهاست و جانبازان بالای 50 درصد جوجه کباب و چلو کباب و موارد اینچنینی را دریافت می کنند.

یکی از جانبازان بستری نیز با تایید این موضوع گفت: غذایی که به جانبازان می دهند متفاوت است. یعنی غذای جانباز 30 درصد با جانباز 70 درصد حتما فرق می کند و وقتی دلیل این تفاوت و تبعیض را می پرسیم می گویند از طرف آن نهاد دستور آمده است.

حال باید گفت آن روزهایی که جوانان این مرز و بوم جان و مالشان را در دست گرفته و از دین و خاک کشور دفاع کردند و نان های کپک زده می خوردند نه دنبال جوجه کباب امروزشان بودند نه برایشان نوع غذا فرقی می کرد بلکه این وظیفه نهادهای مربوط است که پس از جنگ به رزمندگان جان بر کفش چگونه خدمت رسانی کند.

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/م

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه