اخبار داغ

با حضور پر شور مردم مشگین شهر

پیکر شهید محمد تقی نجفی مقدم تشییع و تدفین شد

پیکر شهید محمد تقی نجفی مقدم تشییع و تدفین شد
پیکر شهید محمد تقی نجفی مقدم که اخیراً در عملیات تفحص کشف و شناسایی شده بود صبح امروز در میان جمع کثیری از مردم شهرستان مشگین شهر تشییع و در گلزار شهدای این شهرستان به خاک سپرده شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از مشکین رسا، مردم شهید پرور شهرستان مشگین شهر بعد از 31 سال از پیروزی انقلاب اسلامی عصر دیروز میزبان پیکر شهید محمد تقی نجفی مقدم که اخیراً در عملیات تفحص کشف و شناسایی شده بودند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مشکین رسا,

 

,

عصر دیروز با حضور پرشور و قدرشناس شهرستان مشگین شهر پیکر این شهید تشییع و در محل مسجد امیرالمومنین (ع) قرار گرفته بود تا مردم این شهرستان در کنار این شهید گرانقدر به ذکر دعا پرداخته و مراسم شبی با شهید  را در این شهرستان برگزار کردند و با این شهید که بعد از 31 سال به ایران و شهرخود برگشته بود وداع کردند.

,

 

,

به گزارش مشکین رسا، صبح امروز بعد از قرائت دعا و اقامه نماز مردم این شهرستان در مراسم تشییع پیکر شهید محمد تقی نجفی مقدم شرکت نموده و عشق و ارادات خود را نسبت به مقام شامخ شهیدان ابراز داشتند.

,

 

,

شرکت کنندگان در این مراسم در قالب دست های سینه زنی به یاد مظلومیت سیدالشهداء (ع)سینه زنی کرده و با سردادن نوایهایی همچون این گل پرپر از کجا آمده ، از سفر کرب و بلا آمده و این گل پرپر ماست هدیه به رهبر ماست، پیکر این شهید سرافراز را پس از اقامه نماز در مزار شهداء و در کنار شهدای شهرستان به خاک سپردند.

,


شهید محمد تقی نجفی مقدم اهل روستای سولاخلوی شهرستان مشگین شهر بوده و در اسفند ماه سال 62 در عملیات خیبر و در جزیره مجنون به درجه رفیع شهادت نائل شد و اینک پس از گذشت 31 سال گمنامی به آغوش خانوده و فرزندانش باز گشته است.

,
,

 

,

انتهای پیام/م

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه