اخبار داغ

سازمان بهزیستی کشور:

اجرای طرح کاهش طلاق در کشور

اجرای طرح کاهش طلاق در کشور
رئیس سازمان بهزیستی کشور از اجرای طرح «بشیر» ویژه کاهش طلاق در کشور خبر داد و گفت: این طرح در راستای برنامه‌های ملی دولت یازدهم از اواخر دی‌ماه به صورت کشوری اجرا خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا  به نقل از تابناک،همایون هاشمی رئیس سازمان بهزیستی کشور در دیدار با آیت‌الله مکارم شیرازی اظهار داشت: در دو سال گذشته رویکرد سازمان بهزیستی تغییر پیدا کرده است و با حمایت‌های وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی برنامه‌های خوبی در سطح کشور اجرا شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

 

,

وی تصریح کرد: علی‌رغم اینکه سازمان بهزیستی یک سازمان مسکن‌ساز نیست اما به صورت میانگین هر ماه 3 هزار واحد مسکونی آماده و به مددجویان و جامعه هدف خود واگذار می‌کند.

,

 

,

رئیس سازمان بهزیستی کشور به اجرای برنامه‌های حوزه اشتغال در سازمان اشاره کرد و گفت: این برنامه‌ها به صورت مدون ظرف دو سال اجرا می‌شود و با مشارکت خیرین طرح‌های بزرگی اجرا شده است.

,

 

,

رئیس سازمان بهزیستی کشور خاطرنشان کرد: با ورود مددکاران افتخاری در سازمان بهزیستی اقدامات قابل توجهی در حوزه‌های مختلف درمانی و حمایتی انجام شده است و سازمان بهزیستی اعتقاد دارد که برای پیشرفت در این سازمان باید از نظرات و رهنمودهای بزرگان استفاده کند.

,

 

,

هاشمی به اجرای طرح تحول حوزه کودکان در سازمان اشاره کرد و گفت: این اقدام نیز در راستای برنامه‌های بهزیستی صورت گرفته است و در این زمینه نیز برنامه‌های مدون و قابل قبولی در مهدهای کودک انجام شده است که از آن جمله می‌توان به توزیع کتاب‌های آموزشی ویژه مربیان و کودکان اشاره کرد.

,

 

,

رئیس سازمان بهزیستی کشور در ادامه با اشاره به حمایت‌های سازمان بهزیستی کشور از خانواده‌هایی که دارای فرزندان 3 قلو هستند گفت: با تأکید رئیس جمهور و وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی سازمان بهزیستی کشور حمایت‌های متعددی را از این خانواده‌ها انجام خواهد داد.

,

 

,

وی گفت: حمایت‌های بیمه‌ای، پرستاری، معیشتی و ... از جمله برنامه‌هایی است که سازمان بهزیستی کشور برای خانواده‌هایی که دارای فرزندان 3 قلو هستند انجام خواهد داد.

,

 

,

هاشمی گفت: این خانواده ‌ها می‌توانند با مراجعه به دفاتر بهزیستی از حمایت‌های متعدد ما برای فرزندان سه قلوی خود بهره‌مند شوند.

,

 

,

رئیس سازمان بهزیستی کشور همچنین با اشاره به طرح جامع «بشیر» ویژه کاهش طلاق در سطح کشور گفت: این طرح نیز به صورت پایلوت در استان یزد اجرا شده است و از اواخر دی‌ماه به صورت کشوری و در دو مقطع آموزش مهارت‌های زندگی و مداخله‌ای انجام خواهد شد.

,

انتهای پیام/م

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه