اخبار داغ

برانکو، فنی یا فنی؟

برانکو، فنی یا فنی؟
درحالیکه اکثر تیم های لیگ برتر در تکاپوی برگزاری اردوهای تدارکاتی یا جذب بازیکنان جدید و پوشاندن نقاط ضعف خود هستند، پرسپولیس در حال سپری کردن بحرانی ترین شرایط تاریخش است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا مدیرعامل این تیم در زندان است، بازیکنان یکی پس از دیگری درخواست رضایت نامه می کنند و هیات مدیره هم یا در سفر هستند و یا کاری از دست شان برنمی آید. این درحالیست که سیاسی و سایر مسوولان پرسپولیس وعده "پرسپولیسی دیگر" و قدرتمند تر را به هواداران داده بودند. هوادارانی که با خون دل، پرسپولیس را به تعطیلات رساندند تا بلکه تیم تقویت شود. همه این موارد برای زمین زدن یک تیم کافی بود که خبر حضور احتمالی برانکو در پرسپولیس در بانک ورزش منتشر شد و او نیز اعلام کرد صحبت های مقدماتی با پرسپولیس را انجام داده و به شرط پرداخت مالیات 400 میلیونی اش برای مذاکره به تهران خواهد آمد. به نظر می رسد "پروفسور" همیشه برای تیم های لیگ برتری جذاب است. جدا از بحث  حضور یا عدم حضور برانکو، در زیر مروری داریم بر تمام پیشنهادهای این فصل برانکو که گفته می شد از لیگ ایران دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, حضور احتمالی برانکو در پرسپولیس در بانک ورزش منتشر شد ,

1- سپاهان اصفهان: سپاهانی ها پس از آنکه تصمیم به قطع همکاری با کرانچار گرفتند گزینه های متعددی را برای مذاکره انتخاب کردند و در نهایت برانکو را به عنوان گزینه اصلی شان برگزیدند. برانکو پیشنهادی 700 هزار دلاری داد. پیشنهاد پذیرفته نشد و در نهایت فرکی سرمربی شد.

,

2- تراکتورسازی تبریز: تراکتورسازان که فصل را با جلالی آغاز کرده و با تونی پایان داده بودند به دنبال جانشینی به محبوبیت تونی بودند. در همین راستا با برانکو مذاکره کردند و او پیشنهادی 600 هزاردلاری به این تیم داد. می گفتند تراکتور به سبب تماشاگران پر تعدادش برای برانکو جذاب تر است. در نهایت به دلیل بدهی مالیاتی مذاکرات با او متوقف شد و رسول خطیبی سرمربی این تیم شد.

,

3- پیکان تهران: در حالیکه فقط 5 هفته از رقابت های لیگ برتر فوتبال سپری شده بود، خبری مبنی بر مذاکره این تیم با سرمربی سابق تیم ملی منتشر شد. پیکان که در ابتدای فصل با هزینه فراوان سید مهدی رحمتی، نصرتی، ساموئل، فشنگچی و دقیقی را به پیکان شهر کشانده بود، با ابراهیم زاده نتیجه نمی گرفت و خیلی زود تصمیم به تغییر مربی گرفت. حتی برانکو در صفحه شخصی خود نوشت: "شاید حالا وقت آن باشد که به خانه دوم خودم (ایران) برگردم". در نهایت این مذاکرات متوقف شد و ابراهیم زاده سرمربی ماند تا پس از یک نیم فصل جای خود را به مرفاوی بدهد.

,

4- پرسپولیس: پس از تغییر و تحولات فراوان در پرسپولیس درخشان جایگزین علی دایی شد. منتقمی جانشین رحیمی شد و سپس سیاسی مدیرعامل شد و حالا خبر می رسد نژادفلاح به صندلی مدیریت این تیم نزدیک شده است. برانکو هم گویا پیشنهادی از سوی یکی از گزینه های مدیرعاملی این تیم داشته است.

,

این وسط اما کسی از خود نمی پرسد حتی اگر برانکو به پرسپولیس بیاید قرار است با کدام بازیکنان جلوی رقبای داخلی و آسیایی بایستد؟ به نظر می رسد مشکل پرسپولیس حداقل در شرایط فعلی سرمربی نیست. این تیم بازیکن می خواهد آن هم در حالیکه رقبای آسیایی امثال آدبایور را جذب می کنند.

,

 

,

انتهای خبر

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه