اخبار داغ

سید علی خمینی:

مسوولان باید اعلام کنند درباره مبارزه با فساد سیستماتیک چه کار کرده اند/ خوشحالیم رهبر معظم انقلاب پرچمدار مبارزه با فساد هستند

مسوولان باید اعلام کنند درباره مبارزه با فساد سیستماتیک چه کار کرده اند/ خوشحالیم رهبر معظم انقلاب پرچمدار مبارزه با فساد هستند
حجت‌الاسلام سید علی خمینی، با تاکید بر اینکه مردم باید به طور آشکار در جریان مبارزه با فساد قرار بگیرند، افزود: مسوولان باید اعلام کنند که در خصوص مبارزه با 'فساد سیستماتیک' چه کارهایی انجام می دهند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از فارس،حجت الاسلام سیدعلی خمینی ، با تسلیت رحلت رسول اکرم(ص) و شهادت امام حسن مجتبی(ع)، افزود: با بررسی قرآن پی می بریم که مبارزه با فساد و پیشگیری از آن مهمترین ماموریت ها و گوهر حرکت انبیاء بوده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

 

,

وی همچنین ریشه انقلاب اسلامی را مبارزه با فساد خواند و گفت: یکی از عوامل مهم و اساسی که موجب شد امام(ره) و مردم در مقابل رژیم طاغوت بایستند، مقابله با فساد بود.

,

 

,

وی، از بین بردن فساد و اقامه عدل در کشور را یکی از آرزوهای امام(ره) بیان کرد و گفت: 'هیچ بهانه ای برای اینکه در مبارزه با فساد، تلاش های لازم را نداشته باشیم، نداریم'.

,

 

,

حجت الاسلام خمینی با بیان اینکه 'باید ببینیم بعد از گذشت بیش از سه دهه از انقلاب اسلامی در مواجه با فساد چه عملکردی داشته ایم'، افزود: فسادهای چندهزار میلیارد تومانی ناراحتی شدید دوستداران انقلاب و نظام را به همراه داشته است.

,

 

,

وی با تاکید بر اینکه مردم باید به طور آشکار در جریان مبارزه با فساد قرار بگیرند، افزود: مسوولان باید اعلام کنند که در خصوص مبارزه با 'فساد سیستماتیک' چه کارهایی انجام می دهند.

,

 

,

نوه امام راحل، با یادآوری سخنان امیرالمومنان(ع) در خصوص مبارزه با فساد، تاخیر انداختن در این زمینه را جایز ندانست و گفت: نباید مبارزه با فساد را کم اهمیت شمرد و در این راه تاخیر انداخت.

,

 

,

وی تاکید کرد: تاخیر در این مبارزه، آسیب های غیرقابل جبرانی را به همراه خواهد داشت.

,

 

,

حجت الاسلام خمینی با تاکید بر تلاش مسوولان برای توسعه دولت الکترونیک و کاهش کاغذبازی در دستگاه ها و ادارات، این موضوع را موجب کاهش زمینه های وقوع فساد دانست.

,

 

,

وی با تاکید بر اینکه ملت از کسانی که در برابر فساد می ایستند، پشتیبانی می کنند، افزود: ملت ما با مشت خود در برابر تانک و توپ ایستاد و امروز نیز در مقابله با فساد ایستادگی می کند.

,

 

,

حجت الاسلام خمینی، با بیان اینکه 'خوشحالیم که رهبر معظم انقلاب پرچمدار مبارزه با فساد هستند'، ادامه داد: 'افتخار ماست که مسوولان پرچم مبارزه با فساد را برداشته و مردم نیز آنان را در این راه همراهی می کنند.'

,

انتهای پیام/م

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه