اخبار داغ

توقف اینتر مقابل لاتزیو در سن سیرو

توقف اینتر مقابل لاتزیو در سن سیرو
اینتر در دیداری خانگی مقابل لاتزیو با تساوی 2-2 متوقف شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانادر آخرین دیدار هفته ی شانزدهم سری آ، دو تیم لاتزیو و اینتر به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان اینتر در این دیدار خانگی به نتیجه ای بهتر از تساوی دست پیدا نکرد. در ابتدای بازی و در دقیقه 2، این فیلیپه اندرسون بود که با پشت سر گذاشتن رانوکیا و یک ضربه ی دقیق از زیر دستان هاندانوویچ، گل اول بازی را به ثمر رساند و لاتزیو را در همان ابتدای بازی پیش انداخت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

لاتزیو در ادامه فشار زیادی روی دروازه اینتر وارد کرد و چندین موقعیت خطرناک داشت که نتوانست از آنها استفاده کند. کم کم اینتر بازی را در دست گرفت و در چندین صحنه توسط ناگاتومو و گوارین صاحب موقعیت شد ولی بر خلاف جریان بازی ، این لاتزیو بود که بار دیگر توسط فیلیپه اندرسون و روی پاس خوب کلوزه، موفق شد در دقیقه 37، گل دوم بازی را به ثمر برساند. نیمه ی اول با همین نتیجه به پایان رسید.

,


نیمه ی دوم را اینتر بهتر شروع کرد و موقعیت های خوبی روی دروازه لاتزیو ایجاد کرد که عکس العمل های خوب مارکتی، مانع گل خوردن لاتزیو می‌شد تا اینکه در دقیقه 66، بخت با لاتزیو یار نبود. ضربه کرنر اینتر توسط پارولو دفع شد ولی شوت استثنایی متئو کواچیچ از فاصله 20 متری، به قعر دروازه مارکتی نشست تا اینتر یکی از گل‌ها را جبران کرده و به بازی برگردد.

,
,

حملات اینتر ادامه داشت تا اینکه در دقیقه 80، روی سانتر بوناتزولی از روی ضربه ایستگاهی، پالاسیو موفق شد گل تساوی بخش اینتر را به ثمر برساند. اینتر در ده دقیقه پایانی به فشار حملاتش افزود تا بتواند 3 امتیاز شیرین خانگی را کسب کند ولی موفق نشدند به هدف خود برسند و در نهایت بازی با نتیجه 2-2 به پایان رسید.

بدین ترتیب لاتزیو در رده ی سوم باقی ماند و اینتر با 21 امتیاز در رده ی یازدهم جدول قرار گرفت.

,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه