اخبار داغ

هافن هایم با 5 گل هرتابرلین را تحقیر کرد

هافن هایم با 5 گل هرتابرلین را تحقیر کرد
نیم فصل اول رقابتهای فوتبال بوندس لیگای آلمان با شکست تحقیرآمیز هرتابرلین مقابل هافن هایم و توقف فرایبورگ برابر هانوفر به پایان رسید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا، تیم هرتابرلین عصر روز یکشنبه در چارچوب هفته هفدهم رقابتهای بوندس لیگای آلمان میزبان هافن هایم بود که با ارایه یک بازی پر انتقاد نتیجه را 5 بر صفر به حریف خود واگذار کرد. جان بروکس(23 - گل به خودی)، سجاد صالحوویچ(26- پنالتی و 39 - پنالتی)، سون شیپولوک(74) و سباستین رودی(84) برای تیم هافن هایم گلزنی کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

هافن هایم با این برد جمع امتیازات خود را به عدد 26 رساند و در پایان نیم فصل اول بوندس لیگا در رده هفتم قرار گرفت. تیم هرتابرلین نیز با 18 امتیاز در مکان سیزدهم جدول قرار گرفته است.

,

آخرین دیدار نیم فصل اول بوندس لیگا را نیز فرایبورگ و هانوفر برگزار کردند که این دیدار با تساوی 2 - 2 خاتمه یافت. مایک فرانتز(45) و مارک اولیور کمف(85) ابتدا با گل‌های خود تیم فرایبورگ را پیش انداختند اما لئونارد بیتنکورت(83) و خوسه لو(90) با دو گلی که در دقایق پایانی به ثمر رساندند کار را به تساوی کشاندند.

,

فرایبروگ در پایان نیم فصل با 15 امتیاز در قعر جدول رده بندی بوندس لیگا ایستاد و هانوفر با 24 امتیاز در رده هشتم قرار گرفت.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه