اخبار داغ

عبدی مطرح کرد

برای قوچان نژاد هیچ باشگاهی بهتر از پرسپولیس نیست!

برای قوچان نژاد هیچ باشگاهی بهتر از پرسپولیس نیست!
مربی تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید در صورت تامین منابع مالی و همچنین رضایت حمید درخشان، هیچ باشگاهی برای رضا قوچان نژاد بهتر از پرسپولیس نیست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه داناحسین عبدی در گفتگو با مهر، درباره احتمال حضور رضا قوچان نژاد در باشگاه پرسپولیس با توجه به سیاست باشگاه الکویت و جدایی این بازیکن از لیگ کویت اظهار کرد: مطمئنا رضا قوچان نژاد بازیکن بزرگی است و افتخارات زیادی برای ما به دست آورده است. اگر او بخواهد در باشگاهی فعالیت کند، چه بهتر که در پرسپولیس باشد. هیچ جا برای او بهتر از پرسپولیس نیست ولی در این خصوص حمید درخشان تصمیم نهایی را می‌گیرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی افزود: ضمن اینکه باید منابع مالی هم تامین شود. رضا بازیکن خوبی است ولی به شرطی که بتوان او را جذب کرد و توان مالی برای این کار وجود داشته باشد.

,

مربی پرسپولیس همچنین درباره خبر حضور برانکو ایوانکوویچ در پرسپولیس تاکید کرد: من که از این خبر جا نخوردم! اصولا در تیمی مثل پرسپولیس از هیچ موضوعی جا نمی‌خورم چون همیشه یک مسئله تازه وجود دارد. همیشه صحبت‌ها و اخبار جدیدی مطرح می‌شود که باشگاه را تحت تاثیر قرار دهد.

,

عبدی ادامه داد: در حالی که در باشگاه پرسپولیس همه چیز راکد است، انتشار چنین اخباری آدم را به فکر وا می‌دارد که چه تئوری‌ای پشت آن قرار دارد. 

,

مربی پرسپولیس در پایان درباره جذب بازیکنان جدید هم گفت: حمید درخشان مسئول این کار است و وی مذاکراتی انجام داده است. در نهایت این سرمربی است که تعیین می‌کند چه بازیکنی به پرسپولیس اضافه شود. صحبت‌ها و مذاکرات با بعضی از بازیکنان صورت گرفته و فقط تامین منابع مالی آن مانده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه