اخبار داغ

دفاع مربی ارشد تیم ملی کشتی از برپایی کارگاه فنی ماهشهر:

یدالله اکبری محصول همین کارگاه‌ها بود/ برای کادرفنی تیم ملی حضور در کارگاه سخت اما برای کشتی مفید است

یدالله اکبری محصول همین کارگاه‌ها بود/ برای کادرفنی تیم ملی حضور در کارگاه سخت اما برای کشتی مفید است
مربی ارشد تیم ملی کشتی آزاد با مثبت خواندن برپایی کارگاه‌های فنی کشتی گفت: در چنین کارگاه‌هایی به جوانان مستعد که در هیچ مسابقه دیگری شانس حضور پیدا نکرده‌اند، شناسایی می‌شوند و به تیم‌های ملی معرفی خواهند شد.
[

امیر توکلیان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشیشبکه اطلاع رسانی راه دانا در مورد برپایی کارگاه فنی کشتی در ماهشهر اظهار داشت:‌ دو سال است که کارگاه فنی را برگزار می‌کنیم. این کارگاه‌ها جهت بسترسازی و یکسان سازی تمرینات انجام می‌شود و فرصتی برای استعدادیابی است که جوانان خود را به تیم منتخب استان و یا در تیم‌های ملی رده‌های سنی نوجوانان و جوانان مطرح کنند. کادرفنی تیم‌های ملی این نفرات را شناسایی کرده و روی آنها کار می‌کنند. اصول زیرگیری، کار کردن دست‌ها و ... را به آنها آموزش می‌دهند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
وی در واکنش به ادعای عده‌ای از مربیان که معتقدند این کارگاه‌ها بار فنی و خروجی مناسبی ندارد، تصریح کرد: عزت‌الله اکبری محصول همین کارگاه‌هاست. او در چهار مرحله کارگاه فنی حضور داشت و شناسایی شد. بعد از آن در میدان‌های جام‌جهانی، آسیایی، انتخابی تیم ملی و بعد هم جهانی حضور پیدا کرد. واقعیت این است که خواسته‌های کادرفنی تیم ملی در این کارگاه‌ها بین ۷۰ تا ۸۰ درصد محقق خواهد شد. من که آن را مفید می‌دانم. هرچند که با توجه به برپایی اردوهای تیم ملی و مشغله‌هایی که بابت تمرینات داریم، برای کادرفنی تیم ملی خیلی سخت است که در این کارگاه‌ها هم حضور داشتهع باشند اما خروجی آن برای کشتی مفید است.
,
توکلیان همچنین در مورد جایگزینی فردین معصومی با وی در تیم ملی کشتی ساحلی یادآور شد: در مقطعی به دلیل نزدیکی مسابقات جهانی ازبکستان، بازی‌های آسیایی اینچئون و بازی‌های ساحلی آسیا در تایلند، تصمیم گرفته شد که بنا به نیازی که وجود دارد من این تیم را همراهی کنم، مدیریت تیم‌های ملی در آن مقطع اینطور تصمیم گرفت و من هم این کار را انجام دادم اما حالا اولویت اصلی من مربیگری در تیم ملی بزرگسالان است.
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه