اخبار داغ

مهدی تاج؛ حامی خاکپور در تیم امید؛ نگران بازیکن و پول نباشید!

مهدی تاج؛ حامی خاکپور در تیم امید؛ نگران بازیکن و پول نباشید!
رئیس سازمان لیگ نقشی در انتخاب محمد خاکپور به عنوان سرمربی تیم ملی امید ایران داشت.
[

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی راه دانا انتخاب محمد خاکپور به عنوان سرمربی تیم ملی امید ایران با استقبال اهالی رسانه همراه شد با این حال بسیاری از اهالی فوتبال تصور می کنند که حبیب کاشانی عامل اصلی این انتخاب است است اما شنیدیم که مهدی تاج هم نقشی زیادی در انتخاب محمد خاکپور داشته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

پیش از این هم تاج تلاش کرده بود که خاکپور دستیار ایرانی کی روش در تیم ملی شود اما در نهایت سرمربی تیم ملی به جای خاکپور یک ایرانی - آمریکایی به نام امید نمازی را انتخاب کرده بود.

,

گفته می شود مهدی تاج اعلام کرد با توجه به انتخاب خاکپور به عنوان سرمربی تیم امید همگونه همکاری با سرمربی تیم امید خواهد داشت و باشگاه ها را به همراهی با این تیم ترغیب خواهد کرد تا بازیکنان شان را در اختیار این تیم قرار بدهند.

,

حتی شنیده شد رئیس سازمان لیگ گفته در صورتیکه تیم امید برای اجرای برنامه هایش مشکل مالی داشت می تواند روی او و  سازمان لیگ حساب کنند و او حاضر است مشکلات مالی احتمالی تیم امید را هم برطرف کند.

,

البته مهدی تاج همواره از تیم های ملی ایران بر اساس وظایفی که داشته حمایت کرده است و همواره تعامل خوبی با سرمربیان تیم های ملی داشته و اکنون که خاکپور که یک فرد با اخلاق است این سمت را برعهده گرفته تاج بیش از گذشته از سرمربی تیم امید حمایت می کند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه