اخبار داغ

استاندار همدان:

لایحه بودجه 94 متناسب با توانمندی اعتباری کشوراست/امیدواریم مجلس همکاری لازم را داشته باشد

لایحه بودجه 94 متناسب با توانمندی اعتباری کشوراست/امیدواریم مجلس همکاری لازم را داشته باشد
استاندار همدان گفت:لایحه بودجه 94 با توجه به قیمت نفت متناسب با توانمندی اعتباری کشور است و امیداورم مجلس استقبال خوبی از این لایحه داشته باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از صبح الوند، محمدناصر نیکبخت استاندار همدان، با اشاره به ارائه لایحه بودجه سال94 به مجلس شورای اسلامی، گفت: جای خوشحالی دارد که دولت سر موعد و بدوند تأخیر لایحه بودجه را تقدیم به مجلس کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح الوند,

وی اظهار کرد: این لایحه با توجه به قیمت فروش نفت ارائه و متناسب با عایدی ها و توانمندی اعتباری کشور به مجلس ارائه شد و امیدواریم مجلس هم همکاری لازم را داشته باشد و بودجه با تغییرات هرچه کمتر تصویب شود.

,

استاندار همدان با بیان اینکه بودجه تعیین شده تأثیر بسزایی در تحول استان خواهد گذاشت، افزود: سعی داریم با پیگیری بیشتر اعتبار راه آهن و سدها که ناکافی و کمتر از انتظار است افزایش دهیم.

,

وی با بیان اینکه بیش از 80 درصد از اعتبارات متمرکز است، گفت: با توجه به این شرایط باید جهت جذب اعتبارات بیشتر از وزارت خانه ها تعاملات و پیگیری ها را افزایش دهیم.

,

استاندار همدان همچنین از بررسی اختصاص20 درصد سهمیه آزادپز استان خبر داد و اظهار کرد: نتایج پس از بررسی اعلام خواهد شد که به دنبال این هستیم که در مناطقی که میزان نیازمندان آن کمتر است قیمت نان آزاد باشد و باید بررسی کنیم که کدام نوع از نان آزادپز خواهد بود.

,

وی با اشاره به افزایش50 درصدی درآمد مالیاتی استان همدان در سال آینده افزود: قرار بر این شد پیگیری های لازم را انجام دهیم که تا جای ممکن درآمد مالیاتی استان متعادل شود.

,

انتهای پیام/پ

,
 
,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه