اخبار داغ

امام‌جمعه اهل‌سنت بندرعباس:

۹دی نماد پیوند مردم با ارزش‌های انقلاب است/ حماسه ۹ دی مدفن فتنه بود

۹دی نماد پیوند مردم با ارزش‌های انقلاب است/ حماسه ۹ دی مدفن فتنه بود
امام‌جمعه اهل‌سنت بندرعباس بااشاره به ابعادمختلف راهپیمایی خودجوش مردمی علیه فتنه سال 88 گفت: حماسه 9دی نماد پیوند ناگسستنی ملت با ارزش‌های انقلاب است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا شیخ سید عبدالباعث قتالی امام‌جمعه اهل‌سنت بندرعباس در گفت‌وگو با هرمز با اشاره به فرارسیدن سالروز یوم‌الله 9 دی ، گفت: 9دی سال 88 درخت تنومند انقلاب را به بار نشاند و حقانیت انقلاب را به جهانیان ثابت کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز , هرمز ,

وی با اشاره به بصیرت ملت ایران درمواجه با فتنه سال 88 تصریح کرد: بصیرت به معنای آگاهی و به رشد رسیدن تفکرات انقلابی مسلمانان ایران است.
امام‌جمعه اهل‌سنت بندرعباس با اشاره به ابعاد مختلف راهپیمایی خودجوش مردمی روز 9 دی گفت: در خصوص 9 دی دو نظریه داخلی و خارجی وجود دارد.
وی با تاکید به پیام حماسه 9 دی برای ملت‌های جهان افزود: در سطح بین‌المللی مردم ایران نشان دادند که همواره با وحدت‌کلمه و پشتیبانی از رهبرانقلاب می‌توانند در فتنه‌ها و دسیسه‌های دشمن غالب شوند.
شیخ قتالی خروش مردمی و دشمن‌شکن روز 9 دی ، مهر تاییدی بر علاقه‌مندی ملت به نظام جمهوری اسلامی و ارزش‌های انقلاب دانست و عنوان کرد: رمز نقش بر آب شدن فتنه سال 88 اتحاد و یکدلی جامعه ایران بود که جهان را مبهوت کرد.
وی با دعوت از همگان برای حضور پرشور در راهپیمایی 9 دی بیان کرد: روز 9 دی می‌تواند نمادی برای وحدت و یکپارچگی در تمام زمینه‌ها از جمله اتحاد قومی و مذهبی باشد.

,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه