اخبار داغ

افتتاحیه 11 دقیقه ای جام ملت های آسیا!

افتتاحیه 11 دقیقه ای جام ملت های آسیا!
مراسم گشایش جام ملتهای آسیا 2015 با حضور 80 بازیکن نوجوان روز نهم ژانویه (19دی )درشهر ملبورن برگزار می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا این مراسم که به مدت 11 دقیقه برگزار می شود به تکریم و تجلیل از فرهنگ استرالیایی می پردازد و پس از آن اولین دیدار جام در ورزشگاه ملبورن میان استرالیا و کویت برگزار می شود. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,


این دیدار آغازگر تورنمنت 23 روزه ای است که طی آن 16 تیم برتر آسیا در پنج شهر ملبورن، سیدنی، بریزبن، کانبرا و نیوکاسل 32 دیدار برگزار می کنند. انتظار می رود این تورنمت 800 میلیون مخاطب تلویزیونی را در سراسر جهان جذب کند. 

مایکل براون مسئول کمیته برگزاری جام ملتهای آسیا گفت: مراسم افتتاحیه پویا و به یادماندنی خواهد بود که نظیر آن را در استرالیا ندیده ایم.

وی گفت: این مراسم تمام عظمت و هیجان یک مراسم المپیک را در مدت 11 دقیقه خواهد داشت و درست قبل از اولین بازی هیجان انگیز جام برگزار می شود.

براون اظهار داشت: مراسم افتتاحیه ویترینی از بهترین های لباس و موسیقی استرالیا خواهد بود و به تجلیل از زمینه و سبک زندگی متنوع و شور و اشتیاق این کشور برای فوتبال می پردازد.

علاوه برآن 80 کودک از باشگاههای فوتبال محلی و 120 هنرمند نظیر آکروبات بازان و اجراکنندگان بومی به اجرای برنامه می پردازند. حرکات نمایشی فوتبال نیز در این مراسم گنجانده شده است. 

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

hkjiنتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه