اخبار داغ

آخرین وضعیت جوی کشور

آخرین وضعیت جوی کشور
مدیر پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی آخرین پیش‌بینی از وضعیت آب و هوای کشور در روزهای آتی را تشریح کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا، مهندس احد وظیفه گفت: بر اساس نقشه‌های پیش‌یابی امروز در برخی نقاط شرق و جنوب شرق بارش‌های پراکنده رخ خواهد داد و سامانه بارشی به تدریج از کشور خارج می‌شود. همچنین امروز وزش باد جنوبی در استان‌های اردبیل و گیلان و افزایش نسبی دما در سواحل شمالی و در روز سه شنبه نیز وزش باد شمالی و کاهش نسبی دما در این نواحی رخ خواهد داد.

وی ادامه داد: در این روز سامانه بارشی دیگری وارد کشور شده و مناطق شمال غرب، سواحل شمالی، به تدریج غرب، دامنه‌های مرکزی زاگرس، دامنه‌های جنوبی البرز و در اواخر وقت برخی نقاط شمال شرق را تحت تاثیر قرار داده و سبب بارش باران، وزش باد و در نقاط کوهستانی و سردسیر بارش برف می‌شود.

وظیفه با بیان این که در روز چهارشنبه خلیج فارس مواج وطوفانی خواهد بود، گفت: در این روز نیز بارش پراکنده در شرق خزر و شمال شرق ادامه داشته و سپس این سامانه از کشور خارج می‌شود.

به گزارش ایسنا، به گفته وی، از اواخر روز سه شنبه و روز چهارشنبه در برخی نقاط استان‌های کرمان، سیستان و بلوچستان، قم، تهران، سمنان، آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی وزش باد نسبتا شدید پیش بینی می‌شود.

مدیر پبش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی کشور با اشاره به وضعیت هوای تهران اظهار کرد: بر این اساس، آسمان تهران در روز سه‌شنبه نیمه ابری بتدریج ابری اوایل شب وزش باد درپاره‌ای نقاط بارش پراکنده در اواخروقت کاهش ابر پیش‌بینی می‌شود و حداقل و حداکثر دما دراین روز 0 و 8 درجه سانتیگراد خواهد بود. در روز چهارشنبه نیز آسمان پایتخت کمی ابری تا نیمه ابری گاهی وزش باد همراه خواهد بود و حداقل و حداکثر دما در این روز به -1 و 7 درجه سانتیگراد خواهد رسید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
,
,
,
,
,
,
,
,

 

,

انتهای پیام/ف

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه