اخبار داغ

غرضی در گفت و گو با دانا:

مردم در 9 دی احساس کردند انقلابشان در معرض تهدید است/ سران فتنه خودشان،خودشان را حصر کردند

مردم در 9 دی احساس کردند انقلابشان در معرض تهدید است/ سران فتنه خودشان،خودشان را حصر کردند
نامزد انتخابات ریاست جمهوری یازدهم گفت: در بحث رفع حصر بنده معتقدم که یک عده خودشان،خودشان را حصر کردند. نگاه جامعه و مردم به آنها این است که آمادگی دارند که رفع مشکل کنند ولی طرفین باید باهم کنار بیایند در ضمن این را هم فراموش نکنیم که مردم دیگر به خاطر عده ای خاص به خیابانها نخواهند آمد.
[

 سید محمد غرضی نامزد انتخابات ریاست جمهوری یازدهم در گفت وگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا در خصوص دلایل حضور مردم در حماسه 9 دی 88 اظهار داشت: بنده معتقدم که مردم ما احساس کردند که انقلابشان در حال تهدید است و به نظر من مهمترین دلیلی که مردم به خیابانها آمدند تهدید انقلاب بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی در ادامه گفت: سال 88 ملت به آمریکا و طرفدارانشان پیام دادند که با توجه به تمام اقداماتی که در آن سال در ایران انجام دادند بازهم  از انقلاب دفاع خواهند کرد.

,

 غرضی تصریح کرد: اما امروز پیام مردم ایران فرق کرده است؛آمریکا و هم پیمانانش تحت فشار شدید منطقه هستند آنها اگر داعش درست کرده اند ما هم 20 میلیون زائر در روز اربعین به کربلا فرستادیم که این اقدام متعلق به تمام مسلمین جهان است.

,

نامزد انتخابات ریاست جمهوری یازدهم در خصوص رفع حصر سران فتنه که برخی ها پیگیر جدی آن هستند تاکید کرد: در بحث رفع حصر بنده معتقدم که یک عده خودشان،خودشان را حصر کردند. نگاه جامعه و مردم به آنها این است که آمادگی دارند که رفع مشکل کنند ولی طرفین باید باهم کنار بیایند در ضمن این را هم فراموش نکنیم که مردم دیگر به خاطر عده ای خاص به خیابانها نخواهند آمد.

,

وی در پایان خاطر نشان کرد: به کسانی که جامعه را به دوقسمت تقسیم کرده اند باید بگویم که معمولا این کارها نتیجه ای ندارد و مردم زیر بار این حرفها هم نخواهند رفت.

,

انتهای پیام/م

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه