اخبار داغ

عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس تاکیدکرد؛

حضور در راهپیمایی ۹ دی امسال تجدید پیمان با رهبر انقلاب است/ ۹ دی درس عبرت برای فتنه گران بود

حضور در راهپیمایی ۹ دی امسال تجدید پیمان با رهبر انقلاب است/ ۹ دی درس عبرت برای فتنه گران بود
عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس راهپیمایی 9 دی را تجدید پیمان با ارزش های دین و مقام معظم رهبری دانست و تاکید کرد: ما وظیفه خودمان می دانیم که با حضور در راهپیمایی از ارزش های انقلابمان دفاع کنیم تا دشمنان حرفی برای گفتن نداشته باشند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ابوالقاسم جراره، نماینده مردم بندرعباس در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار هرمز گفت: حماسه 9 دی حضور مردم برای دفاع از کیان رهبری و انقلاب اسلامی ایران بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز , هرمز ,

جراره تصریح کرد: روز 9 دی نقطه عطفی در انقلاب بود که باید تداوم پیدا کند و درس عبرتی برای کسانی باشد که به دنبال فتنه و اهانت به ارزش های دینی بودند.

وی گفت: مردم در دفاع از رهبری و منویات ایشان بیدارند و برای دفاع از این ارزش ها وارد میدان شدند.

, جراره تصریح کرد: روز 9 دی نقطه عطفی در انقلاب بود که باید تداوم پیدا کند و درس عبرتی برای کسانی باشد که به دنبال فتنه و اهانت به ارزش های دینی بودند.,
,
,

نماینده مردم بندرعباس در مجلس با بیان اینکه عده ای با ایجاد فتنه به دنبال رخنه در ارکان نظام بودند، افزود: مردم با حضور در راهپمایی نهم دی ماه از آرمان های انقلاب و ارزش های دینی دفاع کرده و آتش فتنه را خواباندند.

,

عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس با بیان اینکه پیش ازاین نیز شاهد اهانت هایی به ارزش ها و آرمان های انقلاب بوده ایم، اظهار کرد:حماسه 9 دی درس عبرتی برای کسانی شد که فکرمی کردند می توانند در مردم رسوخ پیدا کنند.
جراره اظهار کرد: فتنه88 ناشی از ماهها تلاش دشمن برای آسیب رساندن به ارزش های انقلاب و قانون بود که مردم با حضور پرشورشان نشان دادند که اجازه دخالت در امور کشور را نمی دهیم.
نماینده مردم بندرعباس در مجلس حضور در راهپیمایی 9 دی را تجدید پیمان با ارزش های دین و مقام معظم رهبری دانست و تاکید کرد: ما وظیفه خودمان می دانیم که با حضور در راهپیمایی از ارزش های انقلابمان دفاع کنیم تا دشمنان حرفی برای گفتن نداشته باشند.
عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس خاطر نشان کرد:حتی اگر همه عالم در مقابل ارزش ها و آرمانهای انقلاب بایستند با تمام توان به مقابله با آنها می پردازیم و تا آخرین قطره از دین و انقلابمان حمایت خواهیم کرد.

,
,
, نماینده مردم بندرعباس در مجلس حضور در راهپیمایی 9 دی را تجدید پیمان با ارزش های دین و مقام معظم رهبری دانست و تاکید کرد: ما وظیفه خودمان می دانیم که با حضور در راهپیمایی از ارزش های انقلابمان دفاع کنیم تا دشمنان حرفی برای گفتن نداشته باشند.,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه