اخبار داغ

آخرین خبرها از گروگانگیری خونین در گلپایگان/

درگیری خونین مسلحانه در گلپایگان ۱۲ کشته و زخمی برجای گذاشت/ شهادت جانشین فرمانده انتظامی گلپایگان

درگیری خونین مسلحانه در گلپایگان ۱۲ کشته و زخمی برجای گذاشت/ شهادت جانشین فرمانده انتظامی گلپایگان
درگیری خونین گلپایگان از یک سرقت مسلحانه در الیگودرز آغاز شد و با کشته و مجروح شدن بیش از ۱۰ نفر با گروگانگیری راننده سرهنگ یوسلیانی فرمانده ناجا گلپایگان و کشتن دو گروگان دیگر در ویلا شهر اصفهان متواری شده اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از صاحب نیوز، ظهر شنبه سرقتی مسلحانه از یکی از بانک‌های شهر الیگودرز در استان لرستان انجام شد و پس از آن سارقان به سمت شهر خمین در استان مرکزی متواری شده و در آنجا با ماموران پلیس درگیر شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

تیر اندازی در شهرستان خمین و گلپایگان توسط سارقین بانک  این سارقین در صبح شنبه ۹۳/۱۰/۶ به یکی از بانکهای شهرستان خمین یورش برده و با کشتن یک نفر متواری میشوند و به سمت استان اصفهان و شهرستان گلپایگان حرکت میکنند که در راه با مامورین نیروی انتظامی مواجه شده و با شهید کردن چهار نفر به حرکت خود ادامه میدهند.
 در کمربندی شهرستان گلپایگان نیز با وجود راه بند و بستن راه توسط نیروی انتظامی و راهنمایی و رانندگی شهرستان گلپایگان اقدام به تیر اندازی به صورت رگبار نموده و سه سرباز و دو افسر نیروی انتظامی و راهنمایی و رانندگی را با ضرب گلوله به شهادت رسانده و به سمت روستای وانشون حرکت میکنند و مجددا به داخل شهر بر میگردندو یکی از انان که خانوم بوده از ماشین پیاده شده و اقدام به تیراندازی نموده و متواری میشود و چند تن از اشرار و سارقین زخمی میشوند و دو کادری دیگر به شدت زخمی میشوند به حدی که حال انان وخیم گزارش شده و حتی پای سروان زینلی شش تیر اصابت کرده است.

,
,

درگیری‌ها به سمت روستای سعیدآباد شهرستان گلپایگان کشیده شده و ماموران نیروی انتظامی پس از ورود سارقان به این شهر با آنها درگیر شدند.

,

در این بین سارقان یک دانشجوی گلپایگانی را که از خمین به طرف گلپایگان آمده بود را گروگان می‌گیرند و زمانی که به منطقه مَرغ ـ مرز بین خمین و گلپایگان می‌رسند این گروگان را به ضرب گلوله از ناحیه دست و پا مجروح می‌کنند و بعد از آن به طرف کمربندی آیت‌الله محمدی گلپایگان آمده و با ماموران راهنمایی و رانندگی برخورد می‌کنند و یکی از ماموران راهنمایی و رانندگی را از ناحیه پا مجروح کرده و به سوی خودروی راهنمایی و رانندگی تیراندازی می‌کنند.

,

پس از این ماجرا سارقان به خودروی نیروی انتظامی برخورد می‌کنند و محمد هاشمی، جانشین فرمانده انتظامی شهرستان گلپایگان و سرباز وی را به شهادت رسانده و اسلحه و ماشین پلیس را با خود می‌برند.

,

این سارقان پس از آن به طرف روستای وانشان خوانسار رفته و در آنجا ماشین پلیس را به آتش کشیده و دو سرباز دیگه را هم مجروح می‌کنند.

,

دو نفر از مجروحان بدحال به بیمارستان اصفهان اعزام شدند و ۵ نفر دیگر در بیمارستان و اتاق عمل هستند.

,

گفتنی است شب گذشته سرهنگ حسین‌زاده، جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان با ورود به گلپایگان و تشکیل شورای تامین شهرستان، مامور رسیدگی به این موضوع شده است.

,

سارقان راننده سرهنگ یوسلیانی فرمانده ناجا گلپایگان و دو نفر از اهالی  روستا  پدر و پسر  را به گروگان گرفته اند .

,

در ادامه این عملیات، عوامل انتظامی یک دستگاه وانت نیسان رها شده را در حوالی روستای " در " کشف کردند که در بررسی ها مشخص شد راننده نیسان براثر اصابت گلوله در داخل خودرو کشته شده و جسد فرزند 17 ساله وی نیز در حاشیه جاده کشف شد که احتمال تیراندازی و قتل آنان از سوی مهاجمان متصور است.

,

بر اساس آخرین اخبار تا لحظه درج این خبر متاسفانه آمار کشته شدگان در این حادثه به پنج نفر رسیده و ۷ نفر از جمله گروگان مورد نظر زخمی شده اند نیروی انتظامی همچنان در تعقیب سارقان متواری است که یک نفر از آنها کشته شده و دو نفر دیگر با یک دستگاه کامیون حوالی ویلا شهر متواری شده اند.

,

هم اکنون سارقین متواری شده اند و پلیس اطلاعات استان اصفهان در تمامی مسیرهای منتهی به شهرستانهای این استان ادامه دارد.

,

انتهای پیام/پ

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه