اخبار داغ

دانا گزارش می دهد/

مدیر عامل پرسپولیس "اسپانسر استقلال" از آب در آمد/ 22 میلیارد کمک سیاسی به فوتبال کجا رفت؟

مدیر عامل پرسپولیس "اسپانسر استقلال" از آب در آمد/ 22 میلیارد کمک سیاسی به فوتبال کجا رفت؟
سیاسی از سال گذشته به تعبیری استقلال را ساپورت مالی کرده و حالا هم باشگاه راه‌آهن را از نظر مالی تأمین می‌کند. اینها درحالی است که او رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس است و طبیعتاً بودجه این باشگاه را هم تأمین می‌کند.
[

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی راه دانا امیر رضا خادم در مصاحبه ای رادیویی در دفاع از حمید سیاسی مدیرعامل زندانی پرسپولیس اعلام کرد که وی به هر دلیلی در فوتبال ایران 30 میلیارد تومان هزینه کرده و از این مبلغ حدود 8 میلیارد سهم پرسپولیس بوده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,


خادم تاکید کرد که سیاسی این مبلغ برای چند تیم هزینه کرده است تا به نوعی شایعات مربوط به هزینه کردن های سیاسی برای تیم های دیگر را تایید کند.

,
,

 اما سوال اینجاست که تیم جناب سیاسی هم راه آهن است هم استقلال که به گفته استیلی حدود 5 میلیارد تومان هزینه شده  و طبق گفته خیلی ها سیاسی به استقلال هم کمکهایی کرده است.

, به استقلال هم کمکهایی کرده است.,

حالا باید گفت طبق اعلام خادم که عنوان کرده بود  جناب سیاسی 30 میلیارد در فوتبال خرج کرده و 8 میلیارد آن به پرسپولیس بوده پس 22 میلیارد مابقی این پول کجای فوتبال هزینه شده است.مگر سیاسی چند تیم را ساپورت کرده است یک تیم ،دوتیم،سه تیم، چند تیم با پولهای مدیر عامل زندانی سرخ ها اداره می شد. ضمن اینکه طبق قوانین فوتبال حرفه ای در دنیا یک اسپانسر نمی تواند از دو تیم یا بیشتر حمایت کند این قانون در فوتبال روز دنیا به این خاطر وضع شده تا با تبانی احتمالی مقابله شود.
 

, حالا باید گفت طبق اعلام خادم که عنوان کرده بود  جناب سیاسی 30 میلیارد در فوتبال خرج کرده و 8 میلیارد آن به پرسپولیس بوده پس 22 میلیارد مابقی این پول کجای فوتبال هزینه شده است.مگر سیاسی چند تیم را ساپورت کرده است یک تیم ،دوتیم،سه تیم، چند تیم با پولهای مدیر عامل زندانی سرخ ها اداره می شد. ضمن اینکه طبق قوانین فوتبال حرفه ای در دنیا یک اسپانسر نمی تواند از دو تیم یا بیشتر حمایت کند این قانون در فوتبال روز دنیا به این خاطر وضع شده تا با تبانی احتمالی مقابله شود.,
,

 اما امیر عابدینی در این زمینه می گوید: اشکالی ندارد آقایانی که در ساخت‌ و ساز هستند و با لابی وارد مجموعه شده‌اند، بخواهند برای فوتبال هم خرج کنند اما باید بدانیم به چه طریقی این کار صورت می‌گیرد.

,

سیاسی از سال گذشته به تعبیری استقلال را ساپورت مالی کرده و حالا هم باشگاه راه‌آهن را از نظر مالی تأمین می‌کند. اینها درحالی است که او رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس است و طبیعتاً بودجه این باشگاه را هم تأمین می‌کند. بالاخره یک نفر در این مملکت پیدا می‌شود که بپرسد این پول‌ها از کجا می‌آید و کجا خرج می شود.

, سیاسی از سال گذشته به تعبیری استقلال را ساپورت مالی کرده و حالا هم باشگاه راه‌آهن را از نظر مالی تأمین می‌کند. اینها درحالی است که او رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس است و طبیعتاً بودجه این باشگاه را هم تأمین می‌کند. بالاخره یک نفر در این مملکت پیدا می‌شود که بپرسد این پول‌ها از کجا می‌آید و کجا خرج می شود., سیاسی از سال گذشته به تعبیری استقلال را ساپورت مالی کرده و حالا هم باشگاه راه‌آهن را از نظر مالی تأمین می‌کند. اینها درحالی است که او رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس است و طبیعتاً بودجه این باشگاه را هم تأمین می‌کند. بالاخره یک نفر در این مملکت پیدا می‌شود که بپرسد این پول‌ها از کجا می‌آید و کجا خرج می شود.,

سیاسی که بود او قرار بود پول بیاورد؟ این ها پرسش هایی بود که مدام مطرح می شدند اما پاسخی برایش پیدا نمی شد؛رئیس هیات مدیره است اما قرار نیست پولی بیاورد. 

,

استیلی که با گروه گلرخسار و پوستی آمده بود به یکباره به سیاسی گره خورد و این دو راه آهن دارایی ضبط شده بابک زنجانی را خریدند.

,

اگرچه استیلی مدام سعی می کرد نقش سیاسی را در این تیم پنهان کند اما به مرور فاش شد رفتکه اقلیم سازان سرمایه گذار جدید راه آهن است. شرکتی که برای برادران سیاسی بود و این بار اعلام شد امیر سیاسی برادر کوچکتر حمیدرضا سیاسی در این تیم به استیلی کمک می کند.

,

واقعا باید گفت چطور کسی دلش می‌آید 14 میلیارد خرج کند آن هم در سه ماه؛ کسی نمی‌پرسد این پول از کجا آمده که اینطور راحت خرج می‌شود.چرا بر اساس اخبار تائید نشده  4 برابر پول پرداختی به راه آهن  را به پرسپولیس داد و از همه مهمتر اینکه با چه هدفی کمک هایی چند میلیارد تومانی هم به استقلال داشته است.

, واقعا باید گفت چطور کسی دلش می‌آید 14 میلیارد خرج کند آن هم در سه ماه؛ کسی نمی‌پرسد این پول از کجا آمده که اینطور راحت خرج می‌شود.چرا بر اساس اخبار تائید نشده  4 برابر پول پرداختی به راه آهن  را به پرسپولیس داد و از همه مهمتر اینکه با چه هدفی کمک هایی چند میلیارد تومانی هم به استقلال داشته است.,

این گفته ای بود که حسین ماهینی بازیکن پیشین پرسپولیس مطرح کرده و گفته رقمی نزدیک به 10 میلیارد از سوی سیاسی و دوستانش به استقلال هم داده شده. رقمی که البته هیچ گاه تائید یا تکذیب نشد و این یعنی سیاسی در مدتی نزدیک به 7 ماه 30 تا 35 میلیارد به این 3 تیم داده است.

, این گفته ای بود که حسین ماهینی بازیکن پیشین پرسپولیس مطرح کرده و گفته رقمی نزدیک به 10 میلیارد از سوی سیاسی و دوستانش به استقلال هم داده شده. رقمی که البته هیچ گاه تائید یا تکذیب نشد و این یعنی سیاسی در مدتی نزدیک به 7 ماه 30 تا 35 میلیارد به این 3 تیم داده است.,

پولی که هیچ کس نمی داند با چه هدفی آمده تا هزینه شود ابهامی که شاید در پایان رسیدگی دقیق دستگاه قضایی پاسخش مشخص شود. هرچند گفته می شود که پای جهانشاهی  هم در میان است اینکه پول هایی که خرج شده شاید منبعش به نوعی از آن سوی آب ها بوده است.

,

انتهای پیام/م

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه