اخبار داغ

پدر حسین فیض از شهدای فتنه در گفتگو با دانا:

ابتکار، نجفی و مسجد جامعی از من خواستند شهادت فرزندم را گردن نظام بیندازم/ دلم می‌سوزد برخی هوادارن فتنه در دولت سمت گرفته‌اند/حامیان رفع حصر، از عوامل فتنه هستند

ابتکار، نجفی و مسجد جامعی از من خواستند شهادت فرزندم را گردن نظام بیندازم/ دلم می‌سوزد برخی هوادارن فتنه در دولت سمت گرفته‌اند/حامیان رفع حصر، از عوامل فتنه هستند
پدر شهید محمد حسین فیض تأکید کرد: جرم بزرگ سران فتنه این بود که به خاطر رسیدن چند زوزه به قدرت، به مملکت ما آسیب های جدی وارد کردند و با پشتیبانی آمریکا و انگلیس این افراد سعی در رقم زدن انقلاب رنگی در کشور داشتند.
[

غلامرضا فیض، پدر شهید محمد حسین فیض، از شهدای فتنه سال 88 در گفتگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا، اظهار داشت: ما ساکن مشهد هستیم و پسرم در سال 88 در تهران یک شرکت داشت که با برادر دیگرش در آن کار می کردند که در فضای فتنه سال 88 فرزندم شهید شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی خاطرنشان کرد: خساراتی که در فتنه 88 توسط سران فتنه به کشور ما وارد شد هم خسارات مادی و هم خسارات معنوی بود که خسارات مالی آن با آتش زدن و از بین بردن برخی ساختمان‌ها، اموال عمومی، بانک‌ها و تجهیزات شهری همراه بود.

,

پدر شهید محمد حسین فیض افزود: آنها به خیال خود در سال 88، با اسلحه‌هایی که از خارج از کشور آورده بودند، گمان می‌کردند که انقلاب رنگی را در کشور ایران رقم می‌زنند و مانند سایر کشورها نظام جمهوری اسلامی ایران را سرنگون می‌کنند که خوشبختانه به هدف خود نرسیدند.

,

فیض یادآور شد: از همان روز اول من و خانواده ام سران فتنه را عامل اصلی اتفاقات و فتنه سال 88 می‌دانستیم و از ابتدا با اینکه در نظام جمهوری اسلامی ایران، امکان تقلب وجود ندارد، این افراد ادعای تقلب کرده و مسبب حوادث سال 88 و خون هایی که ریخته شد بودند.

,

وی همچنین گفت: این ها همه توطئه دشمن بود؛ ما از همان ابتدا از سران فتنه شکایت کردیم و به دادگاه بردیم و درخواست محاکمه این افراد را داشتیم؛ چند جلسه هم در این خصوص به دادگاه رفته ایم که دادگاه اعلام کرد که باید زمان محاکمه این افراد برسد و وقت آن هنوز نرسیده است.

,

پدر شهید محمد حسین فیض تصریح کرد: ما هم با توجه به این حرف گفتیم هرطور که نظام صلاح ببیند با این افراد برخورد شود و بالاخره هر زمان که لازم شد ما دوباره درخواست خود را پیگیری می کنیم و ما همیشه در صحنه حاضر خواهیم بود و آمادگی داریم این مسأله را پیگیری کنیم.

,

فیض تصریح کرد: به دادگاه گفتیم که زمانی در عملیات بدر ما 5 برادر همزمان در جبهه ها حضور داشتیم و در یک عملیات 2 برادر من مفقود الجسد شدند و یک برادر من هم جانباز شد و پای خود را از دست داد؛ ما هیچ نگرانی در آن زمان نداشتیم؛ چرا که برای دفاع از نظام و در مرزها در مقابل دشمنان می‌جنگیدیم.

,

وی خاطرنشان کرد: من بارها گفته ام که ما توقع نداشتیم فرزندان ما به دست عوامل استکبار به بهانه های واهی و رسیدن چند روزه به قدرت در خیابان‌های تهران کشته شوند.

, وی خاطرنشان کرد: من بارها گفته ام که ما توقع نداشتیم فرزندان ما به دست عوامل استکبار به بهانه های واهی و رسیدن چند روزه به قدرت در خیابان‌های تهران کشته شوند., وی خاطرنشان کرد: من بارها گفته ام که ما توقع نداشتیم فرزندان ما به دست عوامل استکبار به بهانه های واهی و رسیدن چند روزه به قدرت در خیابان‌های تهران کشته شوند.,

پدر شهید محمد حسین فیض با اشاره به این موضوع که خواسته و شعار مردم در روز 9 دی مرگ بر موسوی و کروبی بود تصریح کرد: کسانی که این روزها درخواست رفع حصر سران فتنه را دارند و برای این کار وعده می دهند، از عوامل و هواداران فتنه بوده و این خواسته مردمی که در حماسه نه دی ماه شرکت کردند نبوده و نیست.

,

, ,

فیض همچنین افزود: هیچ خانواده شهیدی نمی تواند از خون شهدای خود بگذرد؛ بلکه خواسته اصلی ما همچنان محاکمه سران فتنه و عاملان آنهاست که امنیت ملی و جان مردم را به خطر انداختند.

, فیض همچنین افزود: هیچ خانواده شهیدی نمی تواند از خون شهدای خود بگذرد؛ بلکه خواسته اصلی ما همچنان محاکمه سران فتنه و عاملان آنهاست که امنیت ملی و جان مردم را به خطر انداختند.,

وی خاطرنشان کرد: خسارتی که در فتنه 88 به ملت ایران و نظام جمهوری اسلامی ایران وارد شد، طی 30 سال گذشته کسی به انقلاب وارد نکرده بود و لطمه ای که به نظام و انقلاب زدند، خداوند هرگز از سر تقصیرات آنها نخواهد گذشت.

,

پدر شهید محمد حسین فیض تأکید کرد: جرم بزرگ سران فتنه این بود که به خاطر رسیدن چند زوزه به قدرت، به مملکت ما آسیب های جدی وارد کردند و با پشتیبانی آمریکا و انگلیس این افراد سعی در انقلاب رنگی در کشور داشتند.

,

فیض افزود: اینها مردم ایران را نشناخته بودند که هر زمان که مردم ایران اراده کنند یک روزه مانند حماسه نهم دی ماه بساط توطئه و تزویر را از مملکت جمع می‌کنند؛ مردم در نهم دی ماه تکلیف سران فتنه و فتنه گران را روشن کردند.

,

, ,

وی همچنین گفت: اگر قرار باشد که موسوی و کروبی امروز محاکمه شوند، صد بار هم که این سران فتنه محاکمه و اعدام شوند باز هم کم است؛ چرا که این جبران ظلمی که به نظام کردند و خسارت هایی که به مردم و مملکت زدند نمی شود.

, وی همچنین گفت: اگر قرار باشد که موسوی و کروبی امروز محاکمه شوند، صد بار هم که این سران فتنه محاکمه و اعدام شوند باز هم کم است؛ چرا که این جبران ظلمی که به نظام کردند و خسارت هایی که به مردم و مملکت زدند نمی شود., وی همچنین گفت: اگر قرار باشد که موسوی و کروبی امروز محاکمه شوند، صد بار هم که این سران فتنه محاکمه و اعدام شوند باز هم کم است؛ چرا که این جبران ظلمی که به نظام کردند و خسارت هایی که به مردم و مملکت زدند نمی شود.,

پدر شهید محمد حسین فیض خاطرنشان کرد: اگر از همه شهدای فتنه هم بگذریم، وجه جمهوری اسلامی ایران در تمام دنیا با فتنه 88 لطمه خورد و این افراد امنیت ملی را خدشه دار کردند که این موضوع قابل جبران نیست.

,

فیض با بیان اینکه در این 5 سال از رسانه های بیگانه و ضد نظام تماس‌های زیادی با من گرفته شد که علیه نظام جمهوری اسلامی صحبت کنم؛ اما من صحبت نکردم و حاضر به پشت کردن به نظام نشدم یادآور شد: زمانی یک خانمی از خارج از کشور با من تماس گرفت و با او شرط و شروط گذاشتم که تمام صحبت های من را منتشر کند و او هم پذیرفت و در نهایت همه صحبت های من به جز قسمتی که راجع به ولی فقیه بود را منتشر کردند.

,

وی افزود: بعدد از مدتی این خانم با من تماس گرفت و گفت که به خاطر انتشار مصاحبه شما که از جمهوری اسلامی دفاع کرده بودید، من را از کارم اخراج کردند و این نکته برای من جالب بود که دشمنان ایران تا چه حد کمر به دشمنی با نظام بسته اند و تحمل صدای مخالف خود را ندارند.

,

پدر شهید محمد حسین فیض ضمن اشاره به این موضوع که هنوز توفیق این را نداشته‌ام که به دیدار رهبری بروم تأکید کرد: نظر من راجع به نظام و رهبری مانند سابق است و پس از شهادت فرزندم از ارادت و تعهدم نسبت به نظام و رهبری بازنگشته ام.

,

, ,

فیض افزود: ما همچنان انقلابی و بسیجی می‌مانیم و خیلی از اصلاح طلبان مانند خانم ابتکار، نجفی و مسجد جامعی پس از شهادت فرزندم به دیدار من آمدند و از من خواستند تا گناه را بر گردن نظام بیندازم که من به آنها گفتم همه فرزندانم را فدای ولایت و رهبری می‌کنم؛ چرا که نظام تا کنون هزینه های زیادی مانند بیش از 200هزار شهید داده است تا به اینجا رسیده.

, فیض افزود: ما همچنان انقلابی و بسیجی می‌مانیم و خیلی از اصلاح طلبان مانند خانم ابتکار، نجفی و مسجد جامعی پس از شهادت فرزندم به دیدار من آمدند و از من خواستند تا گناه را بر گردن نظام بیندازم که من به آنها گفتم همه فرزندانم را فدای ولایت و رهبری می‌کنم؛ چرا که نظام تا کنون هزینه های زیادی مانند بیش از 200هزار شهید داده است تا به اینجا رسیده., فیض افزود: ما همچنان انقلابی و بسیجی می‌مانیم و خیلی از اصلاح طلبان , مانند خانم ابتکار، نجفی و مسجد جامعی , پس از شهادت فرزندم به دیدار من آمدند و از من خواستند تا گناه را بر گردن نظام بیندازم که من به آنها گفتم همه فرزندانم را فدای ولایت و رهبری می‌کنم؛ چرا که نظام تا کنون هزینه های زیادی مانند بیش از 200هزار شهید داده است تا به اینجا رسیده.,

وی تأکید کرد: آمادگی داریم برای پشتیبانی از رهبری تمام 5 فرزندم را فدا کنم و با شهادت فرزندم نگاه و نظر من راجع به نظام جمهوری اسلامی تغییری نکرد.

,

پدر شهید محمد حسین فیض یادآور شد: برخی از این اصلاح‌طلبان که اکنون در دولت سمت دارند و از نزدیکان دولت هم هستند وقتی به دیدن من آمدند و خواستند تقصیرها را گردن نظام بیاندازند، من جواب محکمی به آنها دادم.

,

فیض گفت: این روزها دلم می سوزد کسانی که روزگاری سعی داشتند تا مرا از مسیر حمایت از نظام بازگردانند در دولت مسئولیت گرفته‌اند و من این موارد را بارها به نماینده مشهد در مجلس شورای اسلامی گفتم و خوشبختانه یکی از این افراد در مجلس نتوانست برای وزارت رأی اعتماد بگیرد.

,

وی در پایان خاطرنشان کرد: تا روزی که نفس ما بیاید و برود، نه تنها خودم بلکه تمام فامیلم پشتیبان ولایت فقیه و رهبری هستیم و بالاتر از این افراد هم نمی تواند خدشه ای به نظر و عقیده ما درباره این نظام وارد کند.

,

انتهای پیام/ط

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه