اخبار داغ

فتنه با بصیرت مردم در 9 دی خنثی شد / صهیونیست ها عوامل فتنه را سرمایه های خود می دانستند

فتنه با بصیرت مردم در 9 دی خنثی شد / صهیونیست ها عوامل فتنه را سرمایه های خود می دانستند
نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: فتنه سال 88 با بصیرت مردم در 9 دی خنثی شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از مبصر، شب گذشته حسین طلا در جمع مردم اسلامشهر اظهار کرد: امروز از ایران تا عراق، شام و لبنان گرفته تا بالای سر نیروگاه دیانا بسیج مردمی تشکیل شده است.
طلا در ادامه با اشاره به نقش صهیونیست ها در فتنه88، گفت: صهیونیست ها به نقش موثر امام خامنه ای و کشور ما در منطق واقف هستند و از همین جهت هم بود که نتانیاهو در مصاحبه ای عوامل جریان سبز را سرمایه صهیونیست ها معرفی کرده بود.
وی تصریح کرد: فتنه 88 با بصیرت مردم در 9 دی خنثی شد.
نماینده مردم ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: بنا به گفته رهبر مردم به دو دسته عوام و خواص تقسیم می شوند و یکی از محسنات نظام ما این است که دارای عوام با بصیرتی است و قطعا اگر ما تحلیلی نداشته باشیم در بازی نیستیم.
وی افزود: خواص نیز خود به دو دسته طرفدار حق و طرفدار باطل تقسیم می شوند و خواص طرفدار حق نیز خود به دو دسته طرفدار حق دنیا زده شده و طرفدار حق دنیا زده نشده تقسیم می شوند و فتنه نتیجه عملکرد خواص طرفدار حق دسته دوم است.
حسین طلا عنوان کرد: آن چیزی که در 9 دی اتفاق افتاد یاری عامه با بصیرت مردم در لحظه با امام زمانشان بود.
وی افزود: جریان تندروی اصلاحات هنوز هم فعال است و اصلاح طلبان دولت روحانی را رحم اجاره ای می دانند و آن ها روحانی را هم کنار می زنند.
نماینده اصولگرای مجلس شورای اسلامی در پایان با اشاره به جنگ اقتصادی دشمن با ایران، خاطرنشان کرد: در سالگرد 25 خرداد در سال 89 آمریکایی ها قطعنامه 1929 را مصوب کردند و با این قطعنامه تحریم های فلج کننده ای را علیه ما وضع کردند تا قشر اسیب پذیر جامعه را تحت فشار قرار دهند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مبصر,
,
,
,
,
,
,
,

به گزارش پایگاه خبری مبصر، سخنرانی حسین طلا در مسجد امام خمینی شهرک قدس رضوی اسلامشهر در ادامه نشست های بصیرتی 9 دی در اسلامشهر برگزار شد.

,

گفتنی است روز گذشته نیز نشستی با حضور علیرضا زاکانی دیگر نماینده مجلس شورای اسلامی در اسلامشهر برگزار شده بود.

,

انتهای پیام/ش

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه