اخبار داغ

بازگشت به قدرت به عنوان رئیس جمهور یا نماینده مجلس؟

آغاز فعالیت ستادهای احمدی نژاد/ شهر قم، محور فعالیت های یاران رئیس جمهور سابق

آغاز فعالیت ستادهای احمدی نژاد/ شهر قم، محور فعالیت های یاران رئیس جمهور سابق
خبرها حاکی از آن است که ستادهای احمدی نژاد در شهرهای مختلف اخیرا فعالیت های خود را شروع کرده اند و برنامه ریزی های لازم جهت احیای این ستاد ها در سایر شهرستان‌ها را انجام داده اند.
[

به گزارش خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا، با گذشت بیش از یکسال و نیم از یازدهمین انتخابات ریاست جمهوری در کشور، ستادهای انتخاباتی بسیاری از افراد اصولگرا و اصلاح‌طلب تشکیل و اعضای این 2 جریان در حال یارگیری هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

در این میان اصلاح‌طلبان در طول این مدت تلاش‌های بیشتری کرده و حتی لیست کاندیداهای خود را تهیه کرده‌اند.

,

با پایان دولت دهم، برخی گمان کردند که عمر سیاسی احمدی نژاد رئیس جمهور دولت های نهم و دهم کشور به پایان رسیده است؛ به ویژه که احمدی نژاد تقریباً دو سال است که فعالیت سیاسی خاصی نداشته است.

,

اما خبرها حاکی از آن است که ستادهای احمدی نژاد در شهرهای مختلف اخیرا فعالیت های خود را شروع کرده اند و برنامه ریزی های لازم جهت احیای این ستاد ها در سایر شهرستان‌ها را انجام داده اند.

,

بر اساس این گزارش شهر قم یکی از شهرهایی است که ستادهای احمدی نژاد به طور ویژه در آن فعال شده و فعالیت‌های گسترده ای در این شهر برای حمایت از احمدی نژاد انجام می شود.

,

بنابراین باید منتظر ماند و دید که احمدی نژاد به عنوان کاندیدای ریاست جمهوری وارد عرصه سیاست می شود و یا ترجیح می‌دهد به عنوان یک نماینده مردم وارد مجلس شورای اسلامی شود.

,

انتهای پیام/ط

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه