اخبار داغ

داعش، 15 نفر را اعدام کرد و 170 تن را ربود

داعش، 15 نفر را اعدام کرد و 170 تن را ربود
عناصر تروریست داعش، روز شنبه 15 غیرنظامی را در منطقه الکرمه واقع در شرق فلوجه اعدام کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از العالم،  یک منبع آگاه در پلیس استان الانبار اعلام کرد: عناصر مسلح داعش، 15 تن از مردم منطقه الکرمه را در برابر چشم شهروندان، تیرباران کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, العالم,

این منبع که خواست نامش فاش نشود، به پایگاه خبری شبکه السومریه گفت: این شهروندان غیرنظامی، به اتهام همکاری با نیروهای پلیس عراق و اطلاع رسانی درباره اماکن حضور عناصر داعش در آن منطقه، اعدام شدند.

,

ربودن ده ها تن در منطقه الشرقاط در شمال تکریت

, ربودن ده ها تن در منطقه الشرقاط در شمال تکریت,

از سوی دیگر، یک منبع آگاه در پلیس استان صلاح الدین، روز شنبه تاکید کرد که عناصر تروریست داعش، امروز، پس از جست وجوی خانه به خانۀ منطقه الشرقاط واقع در شمال تکریت، بیش از 50 نفر را ربودند.

,

این منبع خاطر نشان کرد که شماری از ربوده شدگان، افراد پلیس و شماری دیگر کارمندان دولتی در ادارات خدمات رسانی استان صلاح الدین هستند. عناصر داعش ربوده شدگان را به مکانی مجهول منتقل کردند.

,

آتش زدن پرچم داعش

, آتش زدن پرچم داعش,

تروریست های داعش، جمعه شب نیز 170 تن را از مردم دو روستا در غرب کرکوک را به علت پایین کشیدن پرچم این گروه تروریستی و آتش زدن آن، ربودند.

,

یک سرهنگ سازمان اطلاعات عراق، در این خصوص گفت: عناصر داعش، 170 تن از جوانان و مردان روستاهای الشجره و الغریب واقع در منطقه الحویجه را به سبب آتش زدن دو پرچم این سازمان تروریستی، ربودند.

,

وی افزود: تروریست های داعش، با سه خودرو، ربوده شدگان را به مرکز منطقه الحویجه بردند که دادگاه شرعی و زندان داعش در آن مکان قرار دارد.
گفته می شود که عناصر تروریست داعش، این 170 شهروند را ربودند تا از در برابر پیشروی ارتش عراق به سمت الشرقاط، از آن ها به عنوان سپر انسانی استفاده کنند و پیشروی ارتش عراق را متوقف کنند.

,
,

انتهای پیام/ن

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه