اخبار داغ

فرودگاه و دانشگاه ملی در فیروزکوه احداث می شود

فرودگاه و دانشگاه ملی در فیروزکوه احداث می شود
خیّر فیروزکوهی و مدیرعامل شرکت بانی گستر از برنامه ریزی برای احداث فرودگاه و دانشگاه ملی در فیروزکوه خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا "امیرحسین علاقه بند" خیّر فیروزکوهی و مدیرعامل شرکت بانی گستر تهران در گفت وگو با دیمه نیوز اظهارکرد: یکی از مهمترین برنامه هایی که در شهرستان فیروزکوه پیگیر آن هستیم، احداث فرودگاه است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیمه نیوز,

وی گفت: مجوز اولیه انجام این مهم اخذ شده و در آینده ای نزدیک با حضور کارشناسانی از هواپیمایی کشور، جانمایی زمین آن انجام خواهد شد.

,

علاقه بند در بیان اهمیت این مساله افزود: فیروزکوه به نوعی شاهراه شهرهای مختلف تهران و استان های شمال کشور است که از قابلیت های زیادی برخوردار است.

,

وی خاطرنشان کرد: فیروزکوه یکی از بهترین مناطق ییلاقی کشور است که در طول فصل گرما می تواند گردشگران و مسافران زیادی را به خود جلب کند و بر این اساس سازمان هواپیمایی کشور با احداث فرودگاه به منظور جابجایی مسافر در این منطقه موافقت کرده است.

,

این خیّر فیروزکوهی در ادامه از احداث دانشگاه سراسری در فیروزکوه به عنوان برنامه بعدی خود یاد کرد و گفت: سالها است نخبگان کنکوری شهرستان فیروزکوه به دلیل نبود یک واحد دانشگاهی ملی راهی شهرها و استان های دیگر می شوند و این مساله به مرور زمان شهرستان را از وجود نخبگان بومی خالی کرده است.

,

وی تصریح کرد: احداث مدرسه و دانشگاه ملی دو عامل اساسی پیشرفت و تعالی هر منطقه است که ان شاء الله احداث آنها در گام های بعدی در دستور کار قرار خواهد گرفت.

,

گفتنی است؛ این خیّر فیروزکوه هم اینک احداث یک سالن ورزشی چهارمنظوره مختص دانش آموزان را در شهرک "حضرت ولیعصر(عج)" فیروزکوه آغاز کرده و تاکنون 12 کلاس درس از مدارس شهرستان را هوشمندسازی کرده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه