اخبار داغ

پاسخ مدیر عامل پدیده به اتهامات

پاسخ مدیر عامل پدیده به اتهامات
مدیر عامل پدیده شاندیز گفت: جلوتر از قانون حرکت نمی کنیم و در برابر قوه قضائیه و مردم همیشه پاسخگو خواهیم بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از مهر، محسن پهلوان مقدم بعدازظهر سه شنبه در جمع تعداد زیادی از سهامداران پدیده با بیان اینکه ما هموراه پشت سر قانون حرکت کرده ایم اظهار کرد: جلوتر از قانون حرکت نمی کنیم و در برابر قوه قضائیه و مردم همیشه پاسخگو خواهیم بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,


مدیر عامل شرکت پدیده شاندیز در خصوص زمین هایی که در آن ساخت و ساز انجام می شود و شکایت جهادکشاورزی و با اشاره به حکم دادگاه پس از شکایت جهاد کشاورزی ابراز کرد: این حکم پس از تجدید نظر در نهایت به نفع پدیده صادر شد و ما برای جلوگیری از هدر رفت سرمایه سهامداران همه حقوق قانونی را و هر آنچه می بایست پرداخت می شد برای یک بار به شهرداری شاندیز پرداخت کردیم.

برای شفاف سازی مدارک مان را در روزنامه ها منتشر کرده ایم

وی تاکید کرد: ما به جهت شفاف سازی پس از رسانه ای شدن مسئله زمین های شهر پدیده در صدا و سیما همه مدارک مورد نیاز را در روزنامه ها منتشر کرده ایم.

پهلوان مقدم در پاسخ به سوال یکی از سهامداران در خصوص ورود پدیده به بورس گفت: وارد شدن به بورس فرآیند قانونی دارد و ما هم با تایید سهامداران و پس از طی این مراحل وارد بورس خواهیم شد.

وی با اشاره به جمع آوری برخی از بنرهای تبلیغاتی پدیده از سطح شهر تاکید کرد: این امر فقط به دستور قوه قضائیه انجام شده است چرا که تابع قوه قضائیه هستیم.

مدیر عامل پدیده شاندیز عنوان کرد: پدیده هیچ گونه بدهی به دولت ندارد و اگر بدهی وجود دارد اعلام کنند تا ما پرداخت کنیم.

وی با اشاره به  یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان سهامی که پدیده فروخته است، گفت: فقط زمین های شهر رویایی پدیده را متری ۱۱ میلیون تومان خریده ایم و محاسبه قیمت واقعی این مجموعه کار دشواری نخواهد بود و همچنین برای ساخت هتل مجموعه تا قبل از رسیدن سازه به سطح ۴۰ میلیارد تومان هزینه کرده ایم.

قصد شاخ و شانه کشیدن در برابر قانون را نداریم

پهلوان مقدم عنوان کرد: به هیچ عنوان قصد شاخ و شانه کشیدن در برابر قانون و قوه قضائیه را نداریم و با اعلام نظر قوه قضائیه در خصوص ثابت ماندن قیمت سهام، از سهم مدیریت و برخی اعضای هیئت مدیره پدیده به سهامداران هدیه دادیم چرا که قبل از این اعلام نظر، قول افزایش سهام را به آنها داده بودیم.

مدیر عامل پدیده شاندیز اظهار کرد: می گویند بنده با ۹۴ هزار میلیارد پول از کشور فرار کرده ام، کدام بانک این مقدار پول دارد که بنده بخواهم با آن از کشور خارج شوم آن هم در شرایطی که کشور چند سال است با یک اختلاس سه هزار میلیاردی درگیر است.

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/ن

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه