اخبار داغ

هر دم از این باغ بری می رسد!

معلمی که با مشت به جان دانش آموزش افتاد/ آموزش و پرورش استان بوشهر به کجا می رود؟

معلمی که با مشت به جان دانش آموزش افتاد/ آموزش و پرورش استان بوشهر به کجا می رود؟
پس از تنبیه یک دانش آموز در گناوه که منجر به عفونت دست وی و انتقال این دانش آموز به بیمارستان شیراز شد اینک نوبت به برازجان رسید تا معلم کلاس هفتم مدرسه شاهد محمد رسول الله(ص) این شهر با مشت به جان یکی از دانش آموزانش بیفتد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از "دانشجونیوز"، تنبیه این دانش آموز که در جلو چشمان سایر همکلاسی هایش انجام شد باعث گردید این نوجوان چند روزی دچار شوک شده و با ترس و واهمه به مدرسه برود.

 پدر این دانش آموز با شکایت به مراجع مختلف از دفتر امام جمعه گرفته تا آموزش و پرورش شهرستان، استانداری و سایر دستگاه های استان خواستار رسیدگی به موضوع و برخورد با معلم متخلف شده اما لازم است با رسانه ای شدن آن از مسئولین استان بوشهر و وزارت آموزش و پرورش پرسید که چه اتفاقاتی در این نهاد آموزشی استان در حال روی دادن است که هر روز باید شاهد چنین نابسامانی هایی در یک گوشه از استان بوشهر باشیم.

بی حرمتی به نوجوانانی که هویتشان در حال شکل گیری است
این که به هر دلیلی آن هم در مدرسه شاهد یکی از مهم ترین شهرستان های استان به دانش آموز توهین شده و با آبروی یک نوجوان که شخصیت و هویتش در حال شکل گیری است بدین صورت بی حرمتی شود موضوعی است که به راحتی نمی توان از آن گذشت.

متاسفانه آموزش و پرورش استان بوشهر از زمان روی کار آمدن مدیران جدید تاکنون روزهای بسیار پرحاشیه ای را سپری می کند که لازم است مسئولین ارشد استان از مدیران وزارتخانه آموزش و پرورش بخواهند هر سریع تر در راستای رفع نابسامانی های اخیر اقدام کنند.

نگرانی والدین از تنبیهات عصر قجری در بوشهر
این که هر روز خبری از کتک کاری و بی حرمتی به فرزندان این آب و خاک به بیرون درز کرده و والدین بوشهری ملتهب و نگران باشند که چه زمانی ممکن است فرزندان آنان نیز مورد ضرب و شتم و تنبیهات عصر قجری قرار گیرند موضوع قابل اغماض و چشم پوشی نیست.

حرمتی که در حال از بین رفتن است
مشخص نیست سیاست های اخیر آموزش و پرورش به چه سمت و سویی سوق پیدا کرده که بجای بهتر شدن رفتار معلمان و دانش آموزان با یکدیگر هر روز می بایست شاهد تیره تر شدن روابط آنان و از بین رفتن حرمت استاد و شاگردی باشیم.

اگرچه سال هاست که تنبیه بدنی از سیستم آموزشی کشور خارج شده و به موضوعی نکوهیده تبدیل شده است اما این روزها در استانی که همه به فرهنگ اصیل و اصالت مردم آن اذعان دارند می بایست شاهد رفتاری باشیم که همچون حرکت زشت و زننده مدیر گناوه ای به هیچ عنوان درخور شان و شخصیت مردم استان بوشهر نیست.

بیماری که در حال اپیدمی شدن است
به هر روی؛ با نگاهی بر تمامی اتفاقاتی که این روزها در آموزش و پرورش استان بوشهر در حال روی دادن است مشاهده می شود آموزش و پرورش استان دچار نوعی بیماری شده که اگر هر چه سریع تر مسئولین ارشد و نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی جلوی آن را نگیرند به یک اپیدمی مبدل خواهد شد.

معضلی که یقینا در صورت عدم برخورد با آن بر روی کیفیت آموزشی دانش آموزان تاثیر گذاشته و فرزندان و نسل های آینده این آب و خاک را با انواع مشکلات تربیتی و آموزشی مواجه خواهد کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, "دانشجونیوز"، ,
,
,
,
, بی حرمتی به نوجوانانی که هویتشان در حال شکل گیری است,
,
,
,
,
, نگرانی والدین از تنبیهات عصر قجری در بوشهر,
,
,
, حرمتی که در حال از بین رفتن است,
,
,
,
,
, بیماری که در حال اپیدمی شدن است,
,
,
,

انتهای پیام/پ

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه