اخبار داغ

فرماندار بناب:

افتتاح ۷۲۰ واحد مسکن مهر در دهه فجر امسال

افتتاح ۷۲۰ واحد مسکن مهر در دهه فجر امسال
فرماندار بناب از افتتاح ۷۲۰ واحد مسکن مهر در دهه فجر امسال خبر داد و گفت:در حال حاضر ۱۶۴۱واحد مسکن مهر در قالب سه جانبه و تعاونی و ۲۶۹۱ واحد در قالب خود مالکی در حال احداث است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا، به نقل از انعکاس بناب، فرماندار بناب صبح امروز در جلسه شورای مسکن مهر که در سالن جلسه فرمانداری این شهرستان برگزار شد با اشاره به جزئیات افتتاح این واحدهای مسکونی، گفت: یکی از بزرگترین چالشهای مردمان کشورهای پیشرفته و حتی کشور ما مشکل مسکن میباشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا،, انعکاس بناب,

فرج اللهی از اهمیت زیرساختها و نیازهای اولیه مسکن مهر یاد کرد و افزود: شهرداری بناب باید نسبت به بهسازی بافتهای فرسوده که اخیراً نیز ریزش یکی از ساختمانهای قدیمی باعث بروز مشکل برای اهالی شهر شده اقدام نماید.  

,

DSC05697

, DSC05697,

وی در ادامه از اجرای طرح خود مالکی و مقاوم سازی خانه های روستایی در بناب خبر داد و گفت: در حال حاضر ۱۶۴۱واحد مسکن مهر در قالب سه جانبه و تعاونی و ۲۶۹۱ واحد در قالب خود مالکی در حال احداث است.

,

فرج اللهی با اظهار تاسف از اینکه شهرستان بناب در بخشهای تعاونی و سه جانبه لنگ می زند ،گفت: با تمام فعالیتی که جهت رفع مشکل مسکن در شهرستان انجام می شود همچنان در بخش تعاونیها و سه جانبه لنگ می زنیم.

,

این مقام ارشد شهرستان بناب با انتقاد ازعملکرد برخی تعاونیها که نتوانسته اند نیازهای متقاضیان ثبت نام شده را برآورد سازند، گفت: ۲ شرکت تعاونی که قسمت عمده ای از واحدهای مسکن مهر بر عهده آنها بود بعلت عملکرد نا مناسب به اداره راه و شهرسازی واگذار گردید تا بصورت سه جانبه تکمیل و در اختیار افراد فاقد مسکن قرار گیرد .

,

وی در پایان به تاکید رئیس جمهور و استاندارآذربایجان  شرقی بر بستن پرونده واگذاری مسکن مهر در سال ۹۴ اشاره کرد و گفت: از کلیه مسئولین ادارات مختلف که در این خصوص همکاری دارند تشکر میکنم.

,

انتهای پیام/گ

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه