اخبار داغ

پزشک و محقق علوم روانشناختی؛

آنچه یک بیمار دیابتی باید بداند

آنچه یک بیمار دیابتی باید بداند
با پیاده روی ساده و مداوم می توانید روحیه خود را تقویت کنید و این روحیه بالا به بیماران حس تازه زندگی می دهد؛ اما باید در نظر داشت که با پوشیدن کفش مناسب و مراقبت از عفونت های احتمالی پیشگیری کنید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از پایگاه تحلیلی و خبری پزشکی نبض شهر ؛ همایش یک روزه بهبود کیفیت زندگی با دیابت؛ با حضور بیماران دیابتی و با همکاری بنیاد بین المللی پیشگیری  و کنترل دیابت و سازمان اموزش فنی و حرفه ای استان خراسان در محل مرکز آموزش مهارت های پیشرفته ارم برگزار شد .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  پایگاه تحلیلی و خبری پزشکی , نبض شهر , نبض شهر, همایش یک روزه بهبود کیفیت زندگی با دیابت؛ با حضور بیماران دیابتی و با همکاری بنیاد بین المللی پیشگیری  و کنترل دیابت و سازمان اموزش فنی و حرفه ای استان خراسان در محل مرکز آموزش مهارت های پیشرفته ارم برگزار شد .,

در این همایش یک روزه درباره نحوه بهبود کیفیت زندگی در دنیای پراضطراب امروز و تاثیر ورزش در روحیه ، امید و درمان بیماران دیابتی صحبت شد .

,

سعادت الله روحانی محقق علوم و روانشناختی و مدرس راهکارهای موفقیت ، پیاده روی و تاثیر مثبت آن در بیماران دیابتی را مهم شمرد و بیان کرد : با پیاده روی ساده و مداوم می توانید روحیه خود را تقویت کنید و این روحیه بالا به بیماران حس تازه زندگی می دهد؛ اما باید در نظر داشت که با پوشیدن کفش مناسب و مراقبت از عفونت های احتمالی پیشگیری کنید.

,

وی درباره استرس و راه های مقابله با آن گفت : استرس یکی از عوامل تشدید خطر برای افراد به خصوص بیماران دیابتی است که می توان با ارتباط برقرار کردن با خدا و مثبت فکر کردن ، بر آرامش درونی تمرکز کنیم.

,

سعادت الله روحانی درباره دور ماندن از استرس از دیدگاه روانشناختی یادآور شد : خیلی از مسایل در زندگی ، هنگامی ارزش خود را نشان می دهند که از زاویه  درست دیده شوند ؛ ولی نگرش های متشابه و کلیشه ای ، دیدن این زیبایی ها را مشکل می سازد.

,

گفتنی است در این همایش یک روزه  علاوه بر اساتید ،  بیماران دیابتی که صاحب موفقیت های خاص شده بودند درباره نحوه کسب موفقیت و زندگی موفق همراه با دیابت صحبت کردند.

,

انتهای پیام/ص

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه