اخبار داغ

معاون اموزش و درمان بنیاد پیشگیری کنترل بیماری دیابت:

بدون کمک بیماران ، دیابت متوقف نمی شود

بدون کمک بیماران ، دیابت متوقف نمی شود
فرشته هنری درباره لزوم آگاهی بخشیدن به بیماران دیابتی بیان کرد: در طول سال برنامه هایی مخصوص بیماران دیابتی برای آموزش ارتباط و کنترل بیماری برگزار می کنیم؛ تا بیماران با روش های درمان و نوع فعالیت جمعی آشنا شوندو این کارگاه های آموزشی بیماران را برای کنترل دیابت کمک می کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا، فرشته هنری معاون اموزش و درمان بنیاد بین المللی پیشگیری کنترل بیماری دیابت استان در گفتگوی اختصاص با خبرنگار نبض شهر اظهار داشت : در طول سال برنامه هایی مخصوص بیماران دیابتی برای آموزش ارتباط و کنترل بیماری برگزار می کنیم؛ تا بیماران با روش های درمان و نوع فعالیت جمعی آشنا شوند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا،, نبض شهر,

وی با اشاره به نیاز بیماران به فعالیت های بدنی بیان کرد : اینگونه همایش ها به بیماران ما کمک می کنند که چگونه بتوانند با فعالیت های بدنی مناسب بیماری خود را کنترل کنند و همچنین با فعالیتهای بدنی مناسب در اجتماع حاضر شوند.

,

فرشته هنری یادآور شد : این برنامه ها برای بیماران تحت پوشش شوراست و  در این همایش تعدادی هم از انجمن تالاسمی دعوت شده اند؛ البته شرکت در این برنامه ها برای عموم آزاد است.

,

گفتنی است بنیاد بین المللی پیشگیری و کنترل دیابت، کارگاه آموزشی با شعار "آنچه هر شهروند باید درباره دیابت بداند" با حضور اساتید و اعضای هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی مشهد، در تاریخ 2 بهمن ؛ ساعت 9:30 در فرهنگسرای غدیر واقع در مصلی15 برگزار خواهد کرد.

,

انتهای پیام/گ

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه