اخبار داغ

برگزاری مسابقه بزرگ طنز "رفع حصر"+پوستر

برگزاری مسابقه بزرگ طنز "رفع حصر"+پوستر
بدنبال تلاش برخی از افراد و جریانات سیاسی در راستای رفع حصر از سران فتنه و کشیده شدن دامنه آن به صحن علنی مجلس شورای اسلامی و همچنین موضع گیری صریح و آنی نمایندگان ملت در مجلس نسبت به نطق علی مطهری در رابطه با لزوم رفع حصر و اعلام اینکه حصر سران فتنه امری غیرقانونی است، واکنش های مختلفی نیز در سطح جامعه و شبکه های اجتماعی در فضای مجازی به همراه داشت که از جمله آن می توان به راه اندازی یک مسابقه طنز با موضوع رفع حصر اشاره کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا، بدنبال تلاش برخی از افراد و جریانات سیاسی در راستای رفع حصر از سران فتنه و کشیده شدن دامنه آن به صحن علنی مجلس شورای اسلامی و همچنین موضع گیری صریح و آنی نمایندگان ملت در مجلس نسبت به نطق علی مطهری در رابطه با لزوم رفع حصر و اعلام اینکه حصر سران فتنه امری غیرقانونی است، واکنش های مختلفی نیز در سطح جامعه و شبکه های اجتماعی در فضای مجازی به همراه داشت که از جمله آن می توان به راه اندازی یک مسابقه طنز با موضوع رفع حصر اشاره کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

 شبکه خبری اجتماعی افسران با همکاری هفته نامه طنز "بزنگاه" مسابقه طنز "رفع حصر" را با بخش‌های طنز نوشت، فوتوکاتور و کاریکاتور برگزار کرده است.

,

علاقه‌مندان به شرکت در این مسابقه طنز می توانند تا 5 بهمن ماه 1393 به شبکه اجتماعی افسران به آدرس afsaran.ir   مراجعه و در این مسابقه شرکت کنند.

, afsaran.ir , afsaran.ir,

به نفرات برتر هر بخش از مسابقه جوایز نفیسی همزمان با 22 بهمن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران اهدا خواهد شد.

,

, ,

 

,

انتهای پیام/ف

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه