اخبار داغ

مسئول صنعت،معدن و تجارت بشرویه عنوان کرد؛

با افزایش قیمت نان آزاد پزی نیز افزایش یافته است

با افزایش قیمت نان آزاد پزی نیز افزایش یافته است
مسئول نمایندگی صنعت و معدن بشرویه گفت: با توجه به آخرین تغییرات افزایش قیمت نان و همچنین آرد،فروش نانوایی های بشرویه با افت قابل توجهی مواجه بوده که عمده دلیل آن آزاد پزی نان در منازل است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از پیام بشرویه " علی  حسن زاده " مسئول نمایندگی صنعت و معدن بشرویه در نشست بررسی مشکلات نانوایان بشرویه که شامگاه امروز در محل سالن اجتماعات فرمانداری بشرویه برگزار شد با اشاره به توزیع سهمیه آرد شهرستان بشرویه اظهار داشت: سهیمه ابلاغی آرد نانوایی های سطح شهرستان بشرویه 189 تن است که از این تعداد  20 تن در روستاها  ، 13 تن در بخش ارسک ، 7 تن بخش مرکزی و 149 تن آرد نانوایی در شهر بشرویه توزیع می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پیام بشرویه,

 

,

مسئول نمایندگی صنعت و معدن بشرویه افزود: 26 نانوایی مجوز دار در سطح شهرستان مشغول فعالیت هستند که از این تعداد 12 نانوایی در شهر ارسک و روستاها مستقر می باشند.

,

 

,

وی ضمن تاکید بر تجهیز نانوایی ها به ترازوی دیجیتال هم گفت: بعد از افزایش قیمت نان بر اساس افزایش چانه ،نانوایی ها ملزم به داشتن ترازو دیجیتال شده اند که درخواست می گردد هر چه سریعتر اقدام لازم جهت خرید ترازوی دیجیتال انجام شود.

,

 

,

حسن زاده ،با اشاره به کاهش فروش نان نانوایی ها هم گفت: با توجه به آخرین تغییرات افزایش قیمت نان و همچنین آرد،فروش نانوایی های بشرویه با افت قابل توجهی مواجه بوده که عمده دلیل آن آزاد پزی نان در منازل است.

,

 

,

مسئول نمایندگی صنعت و معدن بشرویه افزود: از زمان افزایش قیمت نان ، پخت نان خانگی در بشرویه و بویژه روستاها افزایش یافته و با توجه به کیفیت بالا نان خانگی مردم رغبت بیشتری برای تولید نان در منزل و یا خرید نان خانگی دارند.

,

 

,

وی ضمن تاکید بر افزایش کیفیت نان نانوایی ها هم گفت: علی رغم اینکه کیفیت نان نانوایی با نان خانگی هیچ گاه برابری نمی کنند ولیکن نانوایان موظفند ضمن رعایت نکات بهداشتی نانوایی، در ارتقاء کیفیت نان تولیدی تلاش کنند.

,

 

,

حسن زاده در ادامه ضمن برخورد با آزاد پزی بدون مجوز در منازل و یا روستاها ،فروش آزاد آراد توسط نانوایان را هم غیر قانونی دانست و گفت: یکی از عوامل کاهش فروش نان نانوایی ها ، آزاد پزی و خرید آرد از نانوایی هاست که باید نانوایان از فروش آرد اجتناب نمایند.

,

 

,

انتهای پیام/ش

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه