اخبار داغ

جانِ تازه در کالبد عمران صدرا + تصاویر

جانِ تازه در کالبد عمران صدرا + تصاویر
با انتصاب مهندس عبدالحمید سنگی به عنوان مدیرکل دفتر آمار ، اطلاعات و GIS استانداری فارس ، مهدی خانی به عنوان جایگزین وی در شرکت عمران شهر جدید صدرا معرفی شد .
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از " عصر شیراز "، شهر جدید صدرا در فاصله 18 کیلومتری شمالغرب شیراز واقع شده و جمعیت ساکن آن به مرز 100 هزار نفر رسیده است . شرکت عمران شهر جدید صدرا شرکتی سهامی و دولتی و زیرمجموعه شرکت عمران شهرهای جدید (مادر تخصصی) و دارای شخصیت حقوقی مستقل است ، تهیه و اجرای طرح های شهرسازی ، معماری ، نقشه های تفکیکی و آماده سازی اراضی ، ایجاد بنا ، تأسیسات ، تجهیزات شهری ، مسکونی ، خدماتی ، تولیدی و اقتصادی و سایر اقدامات اجرایی و همچنین  اجرا و احداث شهر جدید ، شهرک و باغستان و بسیاری دیگر از مسئولیت های مدیریتی - عمرانی از جمله وظایف شرکت عمران شهر جدید صدراست . هیئت مدیره این شرکت مرکب از پنج عضو اصلی است که با تأیید مجمع عمومی برای مدت سـه سال انتخاب می شوند .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, " عصر شیراز ",

 

,

با انتصاب مهندس عبدالحمید سنگی به عنوان مدیرکل دفتر آمار ، اطلاعات و GIS استانداری فارس وی پس از نزدیک به 19 ماه از هیئت مدیره شرکت عمران شهر جدید صدرا تودیع شد تا به جای وی مهدی خانی با سوابقی از جمله دو دوره عضویت در شورای اسلامی شهر شیراز ، نایب رییس شورای اسلامی شهر شیراز (سابق) ، شهردار بافت تاریخی و فرهنگی شیراز و ... معرفی شود . مهدی خانی با حکم نریمان معاون وزیر مسکن و شهرسازی و مدیرعامل شرکت مادرتخصصی عمران شهرهای جدید به این سمت منصوب گردیده است  . همزمان با انتصاب وی اعضای هیئت مدیره شرکت عمران صدرا نیز بازدیدی از پروژه های عمرانی در سطح این شهر جدید داشته اند .

,

 

,

, ,

 

,

, ,

 

,

, ,

 

,

, ,

انتهای پیام/گ

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه