اخبار داغ

علاج واقعه قبل از وقوع؛

بمب های متحرک در صومعه سرا + عکس

بمب های متحرک در صومعه سرا + عکس
با ورود ماشین های دوگانه سوز به چرخه تولیدات کشور بسیاری از نگرانی های مرد در رابطه با افزایش بهای بنزین کاهش یافت و خیل عظیمی از مردم به سمت خرید این نوع خودرو ها روانه شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا  به نقل از واران نیوز: با ورود ماشین های دوگانه سوز به چرخه تولیدات کشور بسیاری از نگرانی های مرد در رابطه با افزایش بهای بنزین کاهش یافت و خیل عظیمی از مردم به سمت خرید این نوع خودرو ها روانه شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, واران نیوز, ,

سوخت CNG علاوه بر ارزان بودن، نسبت به بنزین آلاینده کمتر نیز تولید کرده و باعث بهبود وضعیت جوی میشود.

,

پس از گذشت زمان و بالا رفتن چند  درصدی قیمت گاز CNG بعضی افراد برای پرداخت هزینه کمتر سراغ سوخت گیری غیر استاندارد توسط کپسول های LPG رفتند.

,

در این نوع سوخت گیری شاید شما هزینه مالی کمتری پرداخت کنید ولی به خاطر نحوه انجام سوخت گیری هر لحظه جان شما مورد تهدید قرار میگیرد.

,

در اخبار های صدا و سیما بارها در این رابطه اخطار هایی داده شده و حتی توسط شبکه های مجازی، کلیپ هایی از انفجار در حین سوخت گیری غیر استاندارد بین مردم پخش شده است، ولی با این حال هنوز هم در بیشتر شهر های ایران این عمل در روز روشن انجام میشود.

,

در شهر صومعه سرا نیز مانند شهر های دیگر سوخت گیری غیر استاندارد انجام میشود ولی در این شهر مردم این کار را در خفا انجام نمیدهند گویا علاوه بر اهمیت ندادن به جان خود به فکر دیگران هم نیستند و جالب اینجاست که هیچ نهادی با این موضوع مشکلی ندارد و آن را به حال خود رها کرده است.

,

تصاویر زیر مربوط به سوخت گیری غیر استتاندارد در روبروی شرکت تاسیسات گاز مایع صومعه سرا است. تا زمانی که این شرکت باز بوده و خدمات رسانی میکند شما میتوانید این بمب های ساعتی را در مقابل این شرکت مشاهده کنید.

,

آیا علاج واقعه قبل از وقوع بهتر از نوش دارو پس از مرگ سهراب نیست؟ آیا نباید بخاطر خطرات این نوع سوختگیری،نهاد و یا سازمانی با این اقدام مقابله کند؟

,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

 

,

انتهای پیام/ص

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه