اخبار داغ

شهردار جدید اسلامشهر معرفی شد/ سهم خواهی اعضای شورا ممنوع

شهردار جدید اسلامشهر معرفی شد/ سهم خواهی اعضای شورا ممنوع
روز گذشته شهردار اسلامشهر در جمع کارکنان شهرداری اسلامشهر و جمعی از مسئولان معارفه شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از مبصر، پیش از ظهر امروز مراسم معارفه علیرضا ناصری پور شهردار جدید اسلامشهر در سالن همایش های شهید آوینی شهرداری اسلامشهر برگزار شد.
                  امیدوارم تا پایان دوره شورای چهارم ناصری پور را شهردار ببینم
پس از تلاوت آیاتی از قرآن کریم توسط قاری برجسته شهرستان استاد کاظمی، ولی الله اصغری رییس شورای شهر اسلامشهر نخستین فردی بود که در جمع به سخنرانی پرداخت.
اصغری ضمن محکومیت جسارت به رسول گرامی اسلام اظهار کرد: جسارت به رسول گرامی اسلام از سوی مزدوران صهیونیسم جهانی حاکی از نگرانی دشمنان از گسترش اسلام در دنیا است و دشمنان نگرانی، ترس و حقارت خودشان را در قالب حقارت خودشان و    جسارت به پیامبر نشان می دهند.
وی افزود: امروز شاهدیم مسلمانان با غیرت در سراسر جهان حساسیت خودشان را نسبت به این موضوع نشان می دهند.
اصغری در ادامه گفت: جایگاه شورا در قانون اساسی بسیار رفیع است و در قانون اساسی به صورت مستقیم در 18 اصل به موضوع شورا ها پرداخته شده است و علاوه بر آن شورا در نگاه رهبری نیز در جایگاه بسیار رفیعی قرار دارد و همه ما موظف هستیم در راه دستاوردهای قانون اساسی که خون بهای هزاران شهید است گام برداریم.
رییس شورا شهر اسلامشهر عنوان کرد: شورای چهارم اعتماد خود را به بدنه شهردای اعلام کرده است و با انتخاب مدیری جوان در مقابل اعتماد شورای شهر توقعاتی به عنوان نماینده مردم از شهردار دارد.
وی افزود: اگر کاری بدون مجوز شورا انجام شود مطمئنا محل اشکال است و شورا به وظیفه خود عمل خواهد کرد و ما از شهردار جدید انتظار انظباط مالی و پاکدستی داریم.
اصغری در پایان گفت: امیدوارم ناصری پور را تا پایان دوره چهارم به عنوان شهردار ببینم.
  ما در گذشته مماشات کردیم ولی امروز انتظار داریم/ کار شهردار مشروط به حمایت شورا است
امیرالله حقیقی فرماندار اسلامشهر به مشکلات شهر 600 هزار نفری اسلامشهر و مشکلات مردم شهرستان، اظهار کرد: اسلامشهر با توجه به رشد جمعیتی که در سال های اخیر داشته دارای زیرساخت های مناسبی نیست و این در شرایطی است که ما باید جواب مردمی که به ما اعتماد کرده اند و بهما رای داده اند را بدهیم.
وی تصریح کرد: تغییر مدیریت با فاصله کم به شهرستان ضربه می زند و خواهشم این است که اعضای شورا با شهردار تعامل تعامل داشته باشند زیرا کار شهردار مشروط به حمایت شورا است.
حقیقی در ادامه گفت: ما در گذشته در خصوص برخی مسائل مماشات کردیم و به حمایت پرداخته ایم اما امروز انتظار داریم.
وی خاطرنشان کرد: البته شهردار هم باید دغدغه های شورای شهر را در نظر داشته باشد.
                         سهم خواهی اعضای شورا ممنوع! حسن کریمی معاون عمرانی استانداری تهران در ادامه این برنامه اظهار داشت: من مطمئن هستم اگر شورای شهر اسلامشهر خوب تصمیم بگیرد و نظارت کند شهردار نمی تواند تخلف کند و اگر قصوری وجود دارد به شورا بر می گردد زیرا شهردار مجری مصوبات شورا است.
وی تصریح کرد: شهردار مجری مصوبات است اما اعضای شورا از شهردار خواسته هایی دارند که اگر شهردار به خواسته های آنان عمل کند مشکلاتی برایش شروع می شود و اگر به آن خواسته ها تن ندهد مشکلات دیگری برای به وجود خواهد آمد.
کریمی در ادامه گفت: اگر قرار باشد اعضای شورا سهم خواهی کنند شهردار هم به خود اجازه مخالفت با مصوبات را می دهد.
معاون عمرانی استانداری تهران عنوان کرد: این انتخاب آخرین انتخاب در شهرداری اسلامشهر است و تا زمانی که ما در وزارت کشورهستیم دیگر حکمی برای شهردار اسلامشهر صادر نمی کنیم.
وی خاطرنشان کرد: البته این حرف به معنای احساس امنیت برای شهردار جدید نیست.
                 توجه به رفاه پرسنل شهرداری از اولویت های اصلی من است
همچنین در بخش پایانی این مراسم علیرضا ناصری پور شهردار جدید اسلامشهر اظهار کرد: امروز شاهد آغاز فصل جدید از فعالیت های شهرداری اسلامشهر هستیم.
وی افزود: شهرداری در طول سال های گذشته تلاش کرده به مردم خدمت رسانی کند و بنده نیز در دوران حضور به عنوان سرپرست در شهرداری کارهایی همچون بازپس گیری کارخانه آسفالت شهرستان پس از 18 سال و آغاز کارشناسی برای رفع مشکل ترافیک شهرستان را انجام داده ام.
شهردار اسلامشهر در ادامه گفت: با توجه به این که امسال از سوی رهبر به عنوان سال مدیریت جهادی نامیده شده است ما نیز تلاش می کنیم تا با ایجاد درآمد پایدار و مشارکت مردمی شهر را به کارگاه عمرانی تبدیل کنیم.
ناصری پور بیان کرد: توجه به امور پرسنل شهرداری از اولویت های اصلی من است و سعی می کنم زمینه های رفاه آن ها را فراهم کنم.
وی خاطرنشان کرد: امروز خوشحال هستم که پس از حضور در رده های مختلف مدیریتی به عنوان شهردار شهرستان انتخاب شده ام و بی تردید اعتماد شورای شهر به مدیران بومی و جوان در میان مدیران شهرداری انگیزه ایجاد می کند.
به گزارش مبصر، مراسم معارفه ناصری پور پیش از ظهر امروز با حضور جمع کثیری از کارکنان شهرداری اسلامشهر، حسن کریمی معاون امور عمرانی استانداری تهران، حسین طلا نماینده مردم ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی، ابراهیم حسن آبادی فرمانده نیروی انتظامی اسلامشهر، مجید امیر عبدالهیان فرمانده سپاه اسلامشهر، عزیز سامخانیانی رییس دادگستری اسلامشهر و جمعی از اعضای شورا های اول، دوم، سوم و چهارم اسلامشهر در محل سالن شهید آوینی شهرداری اسلامشهر برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مبصر,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/ش

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه