اخبار داغ

الیاس حضرتی در گفت‌وگو با دانا:

همه جریان‌های سیاسی بر"I love you mohammad"تاکید دارند/در مسائلی مانند محکومیت توهین به پیامبر(ص)،دفاع از فلسطین و حزب الله لبنان اصولگرا و اصلاح طلب اتفاق نظر دارند

همه جریان‌های سیاسی بر"I love you mohammad"تاکید دارند/در مسائلی مانند محکومیت توهین به پیامبر(ص)،دفاع از فلسطین و حزب الله لبنان اصولگرا و اصلاح طلب اتفاق نظر دارند
حضرتی توصیه ای به جریان های سیاسی داخل کشور داشت و گفت: در چنین موضوعاتی اصولگرا و اصلاح طلب معنا ندارد. I love you mohammad جزو موضوعاتی است که همه جریان های سیاسی بر آن تاکید دارند و همه باید تلاش داشته باشیم تا در قبال دشمن سلیقه ها و اختلاف نظراتی که در سیاست داخلی داریم را از این مسئله جدا کنیم. در حوزه سیاست خارجی، در دفاع از فلسطین و حزب الله لبنان، در همه این مسائل مواضع اصولگرا و اصلاح طلبان مشخص است و اتفاق نظر وجود دارد.
[

الیاس حضرتی مدیر مسئول روزنامه اعتماد در گفت وگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا در خصوص توهین نشریه فرانسوی به رسول معظم اسلام (ص) گفت: نشریه شارلی ابدو نمودی از توطئه غرب است که بر اثر هراس و نگرانی آنها از توسعه اسلام به خصوص اسلام سیاسی دست به این اقدامات زده است. اسلامی که ریشه و بنای آن به انقلاب اسلامی بازمی گردد و اثرات و ثمرات انقلاب اسلامی روز به روز در کشورهای مختلف به خصوص در جهان غرب آشکار و مشخص تر می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

 

,

الیاس حضرتی مهمترین دلیل این توهین را ادامه پروژه اسلام هراسی دانست و افزود: امروز گرایش مردمی که فطرت آنها پاک و در سمت و سوی عدالت طلبی و حق خواهی قرار دارد، به اسلام زیاد شده و همین امر موجب شده دنیای غرب به شدت احساس خطر کند. جریان اسلام هراسی که امروز غرب آن را راه اندازی کرده نیز به همین خاطر است. حالا در این مسیر از توهین به مقدسات مسلمانان گرفته تا شایعات و دروغ ها و جریان سازی ها، از همه این ابزارها برای این اسلام هراسی بهره خواهند گرفت.

,

 

,

وی در ادامه خاطر نشان کرد: یکی از مهمترین روش های اسلام هراسی راه افتاده از سوی غرب، ایجاد تشکیلات داعش بود. در این شکی نیست که سرویس های خارجی و غربی در ایجاد و تاسیس داعش نقش اساسی دارند. همانگونه که انگلیسی ها نیز در تاسیس وهابیت و تحریک عبدالوهاب برای راه اندازی این جریان نقش داشتند، در شکل گیری جریان هایی مانند داعش نیز نقش موثری دارند.

,

 

,

این فعال اصلاح طلب به دیگر راهکارهای پرژه اسلام هراسی اشاره کرد و گفت: فعالیت نشریه هایی همچون شارلی ابدو و استفاده از ابزارهایی چون فیلم های سینمایی، کارهای تبلیغاتی و فرهنگ سازی های وسیع نیز در راستای پروژه اسلام هراسی غرب قرار گرفته است. جریان های تروریستی و خشک مقدس نیز تفسیرهای غلط از دین ایجاد می کنند و همه آنها به نوعی به سرویس جاسوسی انگلیس مربوط می شود. انگلیسی ها به شدت بر اختلافات میان مذاهب مختلف اسلام دامن می زنند و از طرف دیگر نیز به حمایت از جریان های افراطی غرب مانند همین مجله شارلی ابدو می پردازند. همه این مسائل در قالب یک پروژه در کنار هم قرار دارند و همدیگر را تکمیل می کنند.

,

 

,

مدیر مسئول روزنامه اعتماد با تاکید بر لزوم حفظ وحدت در داخل کشور و میان مسلمانان سراسر جهان در قبال این اقدام گستاخانه غرب، اظهار داشت: جریان اصیل انقلاب اسلامی باید بر اساس تفکری که امام راحل(ره) بنا نهاد و رهبر معظم انقلاب نیز به زیبایی آن را ادامه می دهند، وحدت خود را حفظ کند. در دنیای اسلام قوی ترین استراتژی ما وحدت است. در کنار دشمن شناسی و بیداری و شناختن طرفندهای استکبار، باید این وحدت و انسجام را حفظ کرد.

,

 

,

حضرتی در بخش پایانی اظهارات خود نیز توصیه ای به جریان های سیاسی داخل کشور داشت و گفت: در چنین موضوعاتی اصولگرا و اصلاح طلب معنا ندارد. "I love you mohammad" جزو موضوعاتی است که همه جریان های سیاسی بر آن تاکید دارند و همه باید تلاش داشته باشیم تا در قبال دشمن سلیقه ها و اختلاف نظراتی که در سیاست داخلی داریم را از این مسئله جدا کنیم. در حوزه سیاست خارجی، در دفاع از فلسطین و حزب الله لبنان، در همه این مسائل مواضع اصولگرا و اصلاح طلبان مشخص است و اتفاق نظر وجود دارد.

, I love you mohammad,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه