اخبار داغ

فعالیت "پدیده" در ارومیه غیرقانونی است/"پدیده" همچنان در ارومیه می تازد

فعالیت "پدیده" در ارومیه غیرقانونی است/"پدیده" همچنان در ارومیه می تازد
این روزها در بسیاری از محافل خصوصی و دولتی، حرف از ماجراهایی است که برای مجموعه "پدیده" به‌وجود آمده؛ ماجرایی که همه را به خط کرده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا، به نقل از اروم نیوز ، دفتر نمایندگی شرکت سرمایه گذاری پدیده از اوایل سال 93 فعالیت خود را در ارومیه شروع کرد و با بهره مندی از تبلیغات گسترده توانست بسیاری از ارومیه ای ها را برای سرمایه گذاری در این مجموعه مجاب کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز ,

شوک بزرگ، "پدیده شاندیز پلمب شد"

,

همه چیز برای پدیده و سهامداران آن به خوبی پیش می رفت و سهامدارانش روز به روز شاهد افزایش سرمایه خود بودند تا اینکه شوک خبری بزرگی به این مجموعه وارد شد و همه چیز به یکباره تغییر کرد."پدیده شاندیز پلمب شد."

,

از اوایل دی ماه اخبار گوناگونی پیرامون پلمپ دفاتر سهام فروشی شرکت "پدیده" در مشهد جنجال ساز شد و تاکنون خبرهای ضد و نقیضی درباره پلمپ شدن دفاتر این شرکت در مشهد و تهران و سایر شهرها مطرح شده است.

,

معاون امنیتی، سیاسی دادستان کل کشور در این زمینه اعلام کرد: با توجه به درخواست دادستان عمومی و انقلاب مشهد مقدس از دادستان کل کشور در رابطه با تخلفات مالی صورت گرفته در شرکت های پدیده شاندیز، تبرک و پردیسبان، پرونده قضایی آنان در حال بررسی است.

,

طبق دستور دادستان کل کشور، سازمان صدا و سیما، رسانه های نوشتاری، دیداری و گفتاری، شهرداری ها، فرودگاه ها، راه آهن و تمام معابر از درج و انتشار هر گونه آگهی تبلیغاتی و تجاری در مورد این شرکت‌ها منع شدند.

,

همچنین معاون امنیتی سیاسی دادستان کل کشور نیز هر گونه تبلیغات و انتشار آگهی تجاری در مورد شرکت های مذکور را تا اطلاع ثانوی و تعیین تکلیف پرونده قضایی ممنوع اعلام کرده است.

,

"پدیده" همچنان در ارومیه می تازد

,

علی رغم موارد گفته شده و ممنوعیت تبلیغات این شرکت ها در سراسر کشور، تبلیغات مجموعه "پدیده" همچنان در برخی نقاط ارومیه به چشم می خورد و دفتر این شرکت همچون گذشته به فعالیت خود ادامه می دهد.

,

, ,

خبرنگار اروم نیوز روز دوشنبه29 دی ماه سری به دفتر پدیده در ارومیه زد تا جزئیات ماجرا را از نزدیک بررسی کند ولی با کرکره پایین این شرکت مواجه شد که روی آن دست نوشته ای به چشم می خورد که روی ان نوشته بود: به علت خرابی کرکره با مشکل مواجه هستیم.دفتر دایراست.به دنبال تعمیرکاریم!

,

در همین زمان دو سه نفر از سهامداران پدیده در مقابل درب شرکت ایستاده بودند که خواستار روشن شدن ماجرا از طرف مسئولان شدند.

,

یکی از این افراد که نامش احمد بود به خبرنگار ما گفت: از زمانی که موضوع تخلفات پدیده بر سر زبان ها افتاد اخبار ضد و نقیضی در مورد قانونی بودن فعالیت این مجموعه مخابره می شود از طرفی رسانه ها از غیرقانونی بودن فعالیت این مجموعه خبر می دهند ولی مسئولان نمایندگی این شرکت در ارومیه می گویند تمامی فعالیت ها قانونی است و اتفاقی نیفتاده!

,

فعالیت های این شرکت فارغ از اینکه قانونی است یا غیر قانونی سوالات بسیاری را در ذهن سهامداران این شرکت ایجاد کرده که مسئولیت رفع این ابهامات بر عهده رسانه و مسئولان شهری است.

,

فعالیت "پدیده" در ارومیه غیرقانونی است

,

محمد علیپور در این رابطه آب پاکی را روی دست "پدیده" ریخت و به خبرنگار اروم نیوز گفت: کلیه فعالیت های شرکت "پدیده" در سراسر کشور متوقف شده است.

,

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی فعالیت دفتر پدیده در ارومیه را غیرقانونی دانست و گفت: اگر دفتر شرکت پدیده در ارومیه وابسته به همان شرکت "پدیده شاندیز" باشد، هرگونه فعالیت و تبلیغات این مجموعه در ارومیه و سراسر کشور غیرقانونی است.

,

, ,

نادر قاضی پور نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی از جزئیات فعالیت این شرکت در ارومیه اظهار بی اطلاعی کرد و عابد فتاحی دیگر نماینده مردم ارومیه نیز اطلاعات خود را در این زمینه ناکافی دانست و مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر ارومیه را به عنوان مسئول پیگیری این موضوع معرفی کرد.

,

گزارش از احمد کریمی

,

انتهای پیام/گ

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه