اخبار داغ

عضو کمیسیون امنیت ملی در گفت‌وگو با دانا:

ظریف نباید به فرانسه می‌رفت/حضور وزیر امور خارجه در فرانسه مسئولان این کشور را گستاخ تر کرد

ظریف نباید به فرانسه می‌رفت/حضور وزیر امور خارجه در فرانسه مسئولان این کشور را گستاخ تر کرد
عضو کمیسیون امنیت ملی گفت: ظریف در آن سال هایی که آمریکا در ایران جنایت می کرد حضور نداشتند تا از نزدیک ببیند که چه اقدامات زشتی انجام داد.
[

 اسماعیل کوثری عضو کمیسیون امنیت ملی در گفت وگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا در خصوص سفر ظریف به فرانسه هم زمان با توهین روزنامه فرانسوی به پیامبر اظهار داشت: ظریف این سفر هم زمان با توهین نشریه شارلی ابدو انجام داد که این اقدام بسیار زشت بود؛ ظریف نباید به کشور فرانسه سفر می کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی افزود: سفر ظریف به فرانسه باعث شد تا آنها گستاخ تر شوند،حتی باعث اعتراض مردم هم شد که چرا باید یکی از مسئولین ما که اتفاقا رئیس دستگاه دیپلماسی هم است به  کشور فرانسه سفر کند.

,

عضو کمیسیون امنیت ملی تاکید کرد:درست است که ظریف در مصاحبه روزهای گذشته خود اقدام روزنامه فرانسوی را محکوم کرد اما این کفایت نمی کند باید حتما نسبت به این مسئله عکس العمل نشان می داد تا آنها حساب کار دستشان بیاید.

,

کوثری درباره پیاده روی ظریف و کری افزود:جنایتهایی که آمریکاییها انجام دادند را هنوز فراموش نکرده ایم و نخواهیم کرد، آقای ظریف در آن سال هایی که آمریکا در ایران جنایت می کرد حضور نداشتند تا از نزدیک ببیند که چه اقدامات زشتی انجام دادند.

,

انتهای پیام/م

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه