اخبار داغ

دادستان پاکدشت:

رعایت حقوق مردم برای پلیس باید یک اصل باشد

رعایت حقوق مردم برای پلیس باید یک اصل باشد
دادستان دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان پاکدشت در مراسم صبحگاه مشترک فرماندهی انتظامی، رعایت حقوق مردم را برای پلیس یک اصل دانست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از پاکدشتی ها، رحیم علیش پور دادستان دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان پاکدشت، در مراسم صبحگاه مشترک فرماندهی انتظامی ضمن تقدیر از عملکرد خوب این نیرو گفت: پلیس باید در برخورد با مردم به اخلاق نیکو و حسنه آراسته بوده و حفظ شأن و منزلت افراد را همواره مد نظر قرار دهد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پاکدشتی ها,

 

,

وی ادامه داد: حفظ حقوق مردم، تکلیفی شرعی و قانونی و خواست و مطالبه شهروندان است و همه باید نسبت به رعایت آن اهتمام ویژه داشته باشند.

,

علیش پور بیان داشت: نیروی انتظامی باید از لحاظ زیر بنایی و اعتقادی و داشتن بصیرت در سطح بالایی قرار داشته باشد.

,

این مقام مسئول در ادامه با اشاره به اینکه دستگاه قضایی همه جانبه از نیروی انتظامی برای برقراری نظم و امنیت و رعایت حقوق شهروندان حمایت می کند، رضایتمندی شهروندان و تکریم حقوق شهروندی را از اولویت های پلیس دانست و گفت: برای رسیدن به این منظور، پلیس باید ایمان ، رعایت حقوق شهروندان، صداقت، اخلاق نیکو ، شجاعت ونظم و انضباط را سرلوحه کار خود قرار دهد زیرا که این اقدام پلیس با اخلاق ، شجاع و منظم می تواند موجب دلگرمی مردم شود.

,

دادستان دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان پاکدشت در خاتمه خاطر نشان کرد: رعایت حقوق شهروندان توسط کارکنان نیروی انتظامی موجب اعتماد بیشتر مردم به این ارگان خدمت گذار می شود.

,

بنابر این گزارش در ادامه سرهنگ سلمان آدینه وند، فرمانده انتظامی پاکدشت نیز ضمن تشکر از دستگاه قضا اظهار داشت: اقتدار پلیس در سایه اعتماد مردم بدست می آید و این اعتماد به نوع برخورد با شهروندان و رعایت حقوق آنان بستگی دارد.

,

رئیس پلیس پاکدشت اظهار داشت: امروز نیروی انتظامی یک نیروی اجتماعی محور و سرمایه آن اعتماد مردم بوده و هدف ناجا در ایجاد امنیت اجتماعی جلب اعتماد مردم است که از طریق سهیم شدن مردم در تامین امنیت حاصل می شود.

,

فرمانده انتظامی پاکدشت در خاتمه پاسخگویی مناسب را لازمه رفتار یک پلیس کارآمد و پویا خواند و ادامه داد :‌ در گسترش و تحقق امنیت پایدار و توسعه مشارکت شهروندان در تامین و حفظ امنیت اجتماعی، برخورداری از ارتباط حرفه ای در رفتار و تعاملات از ملزوماتی است که به منظور بهره جویی موثر از سرمایه های اجتماعی ، مورد تاکید پلیس می باشد.

,

انتهای پیام/ش

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه