اخبار داغ

نماینده مردم چابهار در مجلس:

حرکت ظریف محکوم است/ این حرکت برخلاف آرمان های شهدا بود

حرکت ظریف محکوم است/ این حرکت برخلاف آرمان های شهدا بود
نماینده مردم چابهار در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه سفر ظریف به فرانسه محکوم است، گفت: حضور وزیر امور خارجه در فرانسه مخالف با آرمان های شهدا و نظام بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا یعقوب جدگال در گفت و گو با عصر هامون در خصوص حضور محمد جواد ظریف در فرانسه همزمان با توهین نشریه فرانسوی به پیامبر اکرم و راهپیمایی‌های گسترده ضد اسلامی در فرانسه  اظهار داشت: حضور وزیر امور خارجه در فرانسه و قدم زدن با کری مخالف با آرمان های شهدا بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر هامون,

وی با بیان اینکه این حرکت ظریف در شان ملت ایران نبود، افزود: مسئولین کشور باید در راستای فرمایشات و رهنمود های مقام معظم رهبری گام بردارند تا هیچ خللی به اسلام و شان ملت ایران وارد نشود.
جدگال مسئولان کشور را به عمل به منویات رهبر معظم انقلاب توصیه کرد و از مسئولین خواست این موارد را سرلوحه عملکرد خود قرار دهند.
نماینده مردم چابهار در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه توهین به وجود نازنین پیامبر و این شخصیت جهانی حرکتی نا بخردانه از سوی دشمنان اسلام بود، افزود: این عملکرد نه تنها از سوی تمام کشور های مسلمان محکوم شد بلکه رهبر معظم انقلاب در پیامی به جوانان اروپا و آمریکای شمالی فرمودند: در واکنش به سیل پیشداوری‌ها و تبلیغات منفی، سعی کنید شناختی مستقیم و بی‌واسطه از دین اسلام به دست آورید.
وی ادامه داد: هر حرکت و کاری که به ساحت ، دین و شهدای اسلام خدشه ای وارد کند از طرف هر مسئولی که باشد محکوم است.
وی در پایان گفت: هنوز در مجلس جلسه‌ای برای بررسی این موضوع تشکیل نشده چون مجلس تعطیل است.
جدگال در پایان خواستار حضور مردم در راهپیمایی و اعلام انزجار علیه نشریه شارلی شد.

,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/م

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه