اخبار داغ

انصاری‌فرد کی‌روش را به آرامش دعوت کرد!

انصاری‌فرد کی‌روش را به آرامش دعوت کرد!
سرمربی تیم ملی فوتبال پس از پایان نیمه نخست قصد اعتراض شدید به داور استرالیایی را داشت اما کریم انصاری‌فرد و سایر اعضای کادر فنی جلوی او را گرفتند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا مهرداد پولادی در دقایق پایانی نیمه نخست با کارت زرد دوم داور استرالیایی از بازی اخراج شد تا ایران با 10 نفر به بازی ادامه دهد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

 

,

زمانی که داور سوت پایان نیمه اول را به صدا در آورد، کارلوس کی‌روش با عصبانیت خاصی دست به کمر در کنار زمین ایستاده بود و منتظر بود تا بنجامین ویلیامز بیاید و درباره اخراج مهرداد پولادی با او صحبت کند.

,

 

,

کی‌روش که مشخص بود می خواهد به داور شدیدا اعتراض کند، دقایقی کنار زمین منتظر ماند تا ویلیامز برسد اما کریم انصاری فرد اجازه نداد که او به سمت داور برود و از سرمربی پرتغالی خواست تا آرامش خود را حفظ کند و به رختکن برود.

,

 

,

در عوض اوسیانو به جای کی‌روش به داور اعتراض کرد. ویلیامز که هنگام نشان داد کارت زرد دوم به پولادی مشخص بود فراموش کرده او قبلا یک کارت دارد بعد از نیمه اول با نکونام صحبت کرد.

,

صادقی هنگام ورود تیم ملی ایران به زمین بازی با داور استرالیایی این دیدار گفت و گو و نسبت به تصمیم این داور به اخراج مهرداد پولادی اعتراض کرد.

بدنبال این موضوع این داوربا کاپیتان تیم ملی عراق خوش و بش کرد و وارد زمین شد.

این درحالی است که پس از اتمام نیمه نخست کارلوس کی روش که از تصمیم داور استرالیایی به شدت عصبانی بود دربیرون زمین انتظار وی را می کشید و درنظر داشت با وی درگیر شود.

کی روش را دراین هنگام کریم انصاری فرد از کنار زمین دور کرد تا او با داور استرالیایی برخورد نکند.

کارشناسان استرالیایی معتقدند ویلیامز یکی از داوران ضعیف استرالیایی است و تصمیم او دراخراج پولادی اشتباه بوده است.

,
,
,
,
,
,
,
,
,

 

,

ا‌نتها‌ی پیا‌م

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه