اخبار داغ

شهید مهدی نوروزی در زادگاهش آرام گرفت

شهید مهدی نوروزی در زادگاهش آرام گرفت
پیکر مطهر استواردوم شهید مهدی نوروزی در زادگاهش روستای سعدالدین از توابع شهرستان خلیل آباد به خاک سپرده شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از یار خراسانی، مراسم تشیع پیکر مطهر شهید مهدی نوروزی که در درگیری با اشرار در محور نوک آباد خاش به شهادت رسید با حضور گسترده مردم شهید پرور شهرستان خلیل آباد و خانواده معزز شهید برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یار خراسانی,

در این مراسم که با حضور مسئولین شهرستانهای خلیل آباد ، کاشمر و بردسکن همراه بود پیکر مطهر شهید بر دوش مردم از محل فرماندهی انتظامی شهرستان خلیل آباد تا انتهای بلوار جانباز تشیع شد و مردم خلیل آباد آرام نشستند و با پیکر شهید به روستای سعدالدین آمدند و ادامه مراسم را در آنجا با شکوه پیشتری برگزار کردند.

,

در این مراسم تشیع کنندگان شعارهایی چون "حسین حسین شعار ما شهادت افتخار ما" ، "مرگ بر آمریکا" ، " مرگ بر اسرائیل" ، " مرگ انگلیس" ، " مرگ بر منافق" و... انزجار خود را از این اقدام اعلام کردند.

,

با توجه به بارش رحمت الهی ، بر پیکر مطهر شهید نوروزی ، امام جمعه شهرستان ، حجت الاسلام ناهیدی نماز خواند.

,

در ادامه مراسم سرهنگ نبی الله رحمانی ضمن تقدیر و تشکر از حضور گسترده مردم در تشیع جنازه شهید مهدی نوروزی اظهار داشت: شهید نوروزی مظلومانه شهید شد و مطمئن باشید که همکاران ما در نیروی انتظامی سیستان و بلوچستان لحظه ای آرام نخواهند نشست تا زمانی که قاتلین این شهید عزیز را دستگیر و به سزای اعمالشان برسانند.

,

حجت الاسلام ناهیدی ، امام جمعه شهرستان خلیل آباد نیز در این مراسم ضمن تقدیر از حضور گسترده مردم اظهار داشت: ملت و مردم وفادار خلیل آباد بعنوان یک وظیفه در تشیع جنازه شهید شرکت کردند و با توجه به شرایط جوی از اقشار مختلف به پاس قدردانی از این شهید که در برخورد با اشرار به شهادت رسید این همه حضور و ارادت نسبت به شهید را نشان دادند و یک عاشورای دیگر را آفریدند.

,

انتهای پیام/گ

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه