اخبار داغ

اوج گیری انتقاد رسانه ها و فعالان سیاسی و اقتصادی از ناکار آمدی در کرمانشاه/ از توقف چرخ های توسعه تا چاپ بی نوشته یک نشریه در سفید خوانی عملکردها

اوج گیری انتقاد رسانه ها و فعالان سیاسی و اقتصادی از ناکار آمدی در کرمانشاه/ از توقف چرخ های توسعه تا چاپ بی نوشته یک نشریه در سفید خوانی عملکردها
اوج گیری انتقادات از عملکرد مدیریت استان در حوزه های مختلف سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و... و اعتراض به ناکارآمدی مدیریت ارشد کرمانشاه در رسانه ها و نشریات مختلف استان به جایی رسیده است که یکی از نشریات برای نشان دادن غایت دغدغه های خویش اقدام به چاپ سفید شماره اخیر خود با "تیتر وقتی که گوش شنوا نیست" کرده است. ////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////http://www.mersadnews.ir/node/218450/////////////////////////////////////////////////////////////////////////////اینم از لینکش
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از شبکه اطلاع رسانی مرصاد، این روزها فضای نارضایتی از خروجی عملکرد مدیریت استان کرمانشاه بیش از روزهای ابتدایی سال قابل لمس است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه اطلاع رسانی مرصاد,

 

,

به گونه ایی که بسیار از نشریات تیتر نخست خود را به کاستی ها و نواقصی اختصاص می دهند که در طول سالهای گذشته برای استان کرمانشاه کم سابقه بوده است.

,

 

,

نگاه های سیاسی به همه ابعاد اداره امور استان به شکلی است که رسانه های اصلی و نشریات جریان ساز کرمانشاه روزی نیست که دست بر روی ناکارآمدی مدیریت کرمانشاه و عقب گردهای بزرگ در راه توسعه نگذاشته باشد.

,

 

,

اجماع غیر سیاسی بر سر ناکارآمدی در کرمانشاه

, اجماع غیر سیاسی بر سر ناکارآمدی در کرمانشاه, اجماع غیر سیاسی بر سر ناکارآمدی در کرمانشاه,

 

,

تلاش بسیاری از مدیران جدید کرمانشاه برای ورود به عرصه انتخابات و کاندیداتوری برای مجلس شورای اسلامی، انتصاب نیروهای کم تجربه و غیر متخصص، شاخص های غیر قابل قبول در حوزه های بیکاری، تورم بالای کرمانشاه در مقایسه با سایر استانها، عملکرد عمرانی و ... موضوعاتی است که تحلیل گران رسانه ای کرمانشاه آن را به دلیل سایه افکنی نگاه های افراطی سیاسی و اداره امور استان بارها مورد کنکاش قرار داده اند.

,

 

,

شاید برای اولین بار در استان کرمانشاه است که تقریبا بر سر چاره اندیشی برای تغییر وضعیت مود یک اجماع وجود دارد و نگاه های سیاسی و جناحی بر این مسئله حاکم نیست. به گونه ای که یکی از نشریات اصلاح طلب استان در روزهای گذشته با تیتر درشت خواهان تغییر در مدیریت استان کرمانشاه شد.

,

 

,

, ,

 

,

یک برند برای ناتوانی در نظارت

, یک برند برای ناتوانی در نظارت , یک برند برای ناتوانی در نظارت ,

 

,

عدم توانایی در نظارت بر عملکرد مدیران رده دوم و سوم استان در بسیاری از موارد به چشم می خورد که و در این میان فرماندار شهرستان صحنه به یک برند بی تدبیری برای این حوزه تبدیل شده است. موضوعی که در ابتدا توسط شبکه اطلاع رسانی مرصاد بر آن پافشاری می شد اما ظاهرا پس از گذشت زمان به یک مطالبه تبدیل شده است و خروجی آن با اشکال مختلف در نشریان استان دیده می شود.

,

 

,

, ,

نقد حال

, نقد حال, نقد حال,

پروژه های نیمه تمام و روی هم تلنبار شده در استان کرمانشاه در شرایطی چشم و دل آزار شده اند که رسانه های استان به عدم وجود عزم جدی در مدیرت کرمانشاه برای رفع دغدغه های مردم و تمرکز آنها بر کارهای سیاسی و انتخاباتی به عنوان یک مطالبه جدی پرداخته اند.

,

 

,

, ,

صدای آزادی

, صدای آزادی, صدای آزادی,

, ,

پویان غرب

, پویان غرب, پویان غرب,

, ,

باختر

, باختر, باختر,

در خصوص بیکاری نیز رسانه ها و خبر گزاری های کرمانشاه به شکلی نا امیده به موضوع نگاه کرده اند. تیتر خبرگزاری مهر در بررسی وضعیت شاخص های بیکاری استان با عنوان "شهری نا امید از تدبیر ها" بارها و بارها در نشریات کرمانشاهی باز نشر شد و بسیاری دیگر از نشریات و خبرگزاری با نگاهی خاص به وضعیت بیکاری کرمانشاه و روند روبه رشد ن در دوره مدیریت جدید پرداختند.

, خبرگزاری مهر, خبرگزاری مهر, "شهری نا امید از تدبیر ها",

 

,

, ,

خبرگزاری مهر

, خبرگزاری مهر, خبرگزاری مهر,

خبرگزاری نسیم استان کرمانشاه نیز با سلسله مصاحبه های مختلف به بالا رفتن شاخص های منفی در کرمانشاه در سایه نگاه های سیاست زده در مدیریت کرمانشاه پرداخته است. این خبرگزاری با نگاهی دغدغه مند به نقد بسیاری دیگر از جنبه های ناکارآمدی در مدیریت کرمانشاه پرداخته است.

, خبرگزاری نسیم, خبرگزاری نسیم,

 

,

خبرگزاری فارس کرمانشاه نیز با تیتر ناکارآمدی در مدیریت کرمانشاه نگرانی خود را از وضعیت موجود اعلام کرده است.

, خبرگزاری فارس, خبرگزاری فارس,

 

,

روز آزادسازی قیمت نان در 300 نانوایی استان کرمانشاه نیز نشان داد که در کرمانشاه این توانایی و چالاکی وجود ندارد که بتواند در چنی موقعیت هایی از حقوق مصرف کنندگان و مردم کم درآمد استان کرمانشاه حمایت کند.

,

 

,

به گونه ای که علاوه بر واکنش رسانه ها به این موضوع در همان روز، همین الان نیز نانوایی ها مختلف قیمت خود را به صورت دلخواه افزایش می دهند و مدیریت استان کرمانشاه نیز با خستگی خاصی فقط اوضاع را نظاره می کند.

,

, ,

در این میان چهره های علمی  و سیاسی اصلاح طلب استان کرمانشاه نیز در فرصت های مختلف نگرانی خود از وضعیت موجود را اعلام کرده اند و نشان داده اند که امید چندانی به بهبود وضعیت با توجه به داشته های مدیریت ارشد استان نیستند.

,

 

,

مدیریت استان کرمانشاه در استفاده از ظرفیت ها و بکارگیری نیروها بسیار ناکارآمد عمل کرده است

, مدیریت استان کرمانشاه در استفاده از ظرفیت ها و بکارگیری نیروها بسیار ناکارآمد عمل کرده است, مدیریت استان کرمانشاه در استفاده از ظرفیت ها و بکارگیری نیروها بسیار ناکارآمد عمل کرده است,

 

,

سهراب دل انگیزان استاد اقتصاد دانشگاه های استان کرمانشاه در گفتگو با شبکه اطلاع رسانی مرصاد، مدیریت کرمانشاه را بسیار ناکارآمد عنوان کرد و اعلام کرد که نبش قبر در خصوص شاخص های منفی استان و ارتباط دادن آن به مدیران گذشته را نمی پسندد.

,

 

,

وی اعلام کرد که مدیران استان بهتر است به جای دست گذاشتن روی ضعف های گذشته آنچه را که امروز از ایده و برنامه در اختیار دارند را اعلام کنند.

,

 

,

استاد اقتصاد دانشگاه رازی کرمانشاه با اشاره به بهبود وضعیت رشد اقتصادی در کشور نسب چند سال گذشته گفت: استان کرمانشاه همگام با کشور حرکت نکرده و در استفاده مناسب از ظرفیت ها و گزینش افراد بسیار نا کارآمد عمل کرده است.

,

 

,

, ,

 

,

چرا خجالت می کشید بگویید استاندار کرمانشاه ناتوان است؟/ یک مشت جوان خام اصلاح طلبی را به لجن کشیده اند/ بیکاری حاصل کار شماست نه مدیران قبل

, چرا خجالت می کشید بگویید استاندار کرمانشاه ناتوان است؟/ یک مشت جوان خام اصلاح طلبی را به لجن کشیده اند/ بیکاری حاصل کار شماست نه مدیران قبل, چرا خجالت می کشید بگویید استاندار کرمانشاه ناتوان است؟/ یک مشت جوان خام اصلاح طلبی را به لجن کشیده اند/ بیکاری حاصل کار شماست نه مدیران قبل,

مهدوی چشمه گچی دبیر حزب توسعه استان کرمانشاه نیز با ادبیاتی شدیدالحن مدعی شد که یک مشت فرصت طلب در مدیریت کرمانشاه اصلاح طلبی را به لجن کشیده اند و در حال تیشه زدن به ریشه دولت روحانی هستند.

,

 

,

وی با انتقاد از مشاورین استاندار کرمانشاه اعلام کرد که آنها به محض گرفتن پست مطالبات مردم را فراموش کرده اند.

,

 

,

نایب رئیس جبهه اصلاحات کشور خطاب به برخی از مدیران دولت جدید در استان کرمانشاه عملکرد آنها را بسیار ضعیف ارزیابی کرد.

,

 

,

, ,

 

,

دبیر حزب کارگزاران سازندگی نیز با انتشار نوشته ای به سدت به روند اداره امور استان در کرمانشاه اعتراض کرد. مهدی نوروزی گرچه اعلام کرد ه بعدها بیشتر در این رابطه سخن خواهد گفت اما در همان بیانیه نیز به صراحت خواستار تغییر در وضعیت موجود بود.

,

 

,

وی با انتقاد از فعالیت انتخاباتی مدیران استانداری کرمانشاه گفت: شما که از مقامات دولتی هستید بر گزاری جلسه محفلی برای انتخابات که هنوز بیش از یک سال مانده است خطای استراتزیک سیاسی و ضربه به روند قانون گرایی و قانون مداری دولت دکتر حسن روحانی است و همچنین شرکت خانم حق شناس و سایر مسئولین دیگر در آن جلسه! در ضمن آن تعدادی که شما دعوت کرده اید 5 در صد طیف اصلاح طلبان بیشتر نیستند.

,

 

,

, ,

 

,

سفید خوانی صدای آزادی

, سفید خوانی صدای آزادی, سفید خوانی صدای آزادی,

اما امروز اقدام یکی از نشریات استان کرمانشاه در اعتراض به بی برنامگی مدیریت ارشد کرمانشاه در کنترل شاخص هایی مثل بیکاری نشان از اوج گرفتن انتقادها دارد.

,

 

,

نشریه صدای آزادی در اقدامی جالب توجه و در اقدامی اعتراضی نسخه امروز خود را به بررسی عملکرد استاندار کرمانشاه برای اشتغال و بیکاری اختصاص داده است اما چون چیزی نیافته با تیتر درشت "سفید خوانی" این شماره را سفید و بدون نوشته چاپ کرده است.

,

 

,

, ,

 

,

اقدامی که نشان از اوج نگرانی یک نشریه حرفه ای و دغدغه مند از وضعیت اینروزهای استان کرمانشاه است.

,

 

,

انتقادات به عملکرد مدیریت کرمانشاه به آنچه که گفته شد محدود نمی شود و نشریات و رسانه ها و فعالان سیاسی به آنچه که در کرمانشاه می گذرد معترض هستند و پیش بینی می شود در روزهای آینده به دامنه این نارضایتی ها افزوده شده و مظالبه جدی تغییر در دستور کار قرار گیرد.

, انتقادات به عملکرد مدیریت کرمانشاه به آنچه که گفته شد محدود نمی شود و نشریات و رسانه ها و فعالان سیاسی به آنچه که در کرمانشاه می گذرد معترض هستند و پیش بینی می شود در روزهای آینده به دامنه این نارضایتی ها افزوده شده و مظالبه جدی تغییر در دستور کار قرار گیرد.,

 

,

 

,

انتهای پیام./

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه