اخبار داغ

در اعتراض اهانت به ساحت پیامبر خوبی‌ها/

ندای «لبیک یا رسول‌الله» در خاش طنین‌انداز شد + تصاویر

ندای «لبیک یا رسول‌الله» در خاش طنین‌انداز شد + تصاویر
همزمان با سراسر کشور، مردم شهر خاش پس از اقامه نماز جمعه در راهپیمایی اعتراض‌آمیز با سر دادن شعارهایی، انزجار خود را از دشمنان اسلام و حمایت خود را از پیامبر اکرم (ع) اعلام کردند. ////////////// مطالب ارسالی ایراد دارد.در ارسال خبر باید توجه بیشتری داشته باشید. همکار گرامی مطالب ارسالی طبق دستورالعمل ارسالی نبوده است
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا به نقل از تفتان ما، توهین دوباره نشریه فرانسوی «شارلی ابدو» به پیامبر رحمت و مهربانی، زمینه‌ای شد برای خروش مسلمانان در دفاع از پیامبر آب و آئینه!

, شبکه اطلاع رسانی دانا, شبکه اطلاع رسانی دانا, شبکه اطلاع رسانی دانا, تفتان ما, تفتان ما, تفتان ما, توهین دوباره نشریه فرانسوی «شارلی ابدو» به پیامبر رحمت و مهربانی، زمینه‌ای شد برای خروش مسلمانان در دفاع از پیامبر آب و آئینه!,

شهر حافظان قرآن نیز از این قافله عشق و عاشقی جا نمانده و با جنبش مردمی فداییان حضرت محمد(ص)، مساجدش را با نوای زیارت حضرت رسول(ص) عطرآگین خواهد کرد.

,

راهپیمایی نمازگزاران جمعه شهر خاش در دفاع از رسول گرامی اسلام، نیز حال و هوای زیبای خود را داشت که نباید از کنار آن ساده گذشت؛ آن جا که طنین «لبیک یا رسول‌الله» پرجوش و خروش در کالبد شهر پیچید.

,

نمازگزاران و مسئولان شهرستان خاش در این راهپیمایی با سر دادن شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر فرانسه و مرگ بر شارلی‌ابدو با مشت‌های گرده توهین به مقدسات با شعار آزادی بیان را محکوم کردند.

,

همچنین در این تظاهرات نمازگزاران خاشی شعار «الله‌اکبر»، «لااله الا الله»، «محمد رسول‌الله» در حمایت از پیامبر اکرم (ص) سردادند.

,

.

.

,

.

, ., .,

.

,

.

.

,

.

, ., .,

.

,

.

.

,

.

, ., .,

.

,

.

, ., .,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه