اخبار داغ

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در گفت گو با دانا:

بررسی طرح"مدیر مشاور" آموزش و پرورش در مجلس/به کار گیری بازنشسته ها در آموزش و پرورش خیانت است

بررسی طرح"مدیر مشاور" آموزش و پرورش در مجلس/به کار گیری بازنشسته ها در آموزش و پرورش خیانت است
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: اگر آموزش و پرورش قصد داشته باشد که مجددا از افراد باز نشسته استفاده کند باید گفت این یک خیانت به کشور وهمچنین آموزش و پرورش است.
[

قاسم احمدی لاشکی عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی شبکه اطلاع رسانی راه دانا در خصوص به کارگیری دوباره بازنشستگان در آموزش و پرورش اظهار داشت: در حال حاضر برای ما مهم ترین مشکل کشور بحث بیکاری جوانان است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

 

,

وی افزود: راه اندازی دانشگاه فرهنگیان به نظر من یکی از بهترین اقدامات بعد از انقلاب بود و متاسفانه بنا به دلایلی تعطیل شده بود ولی حالا چند سالی است که این دانشگاه دوباره احیا شده است و طبق تعهدی که در آموزش و پرورش گرفته شده  افراد می توانند در حین خدمت مشغول به تحصیل شوند،این کار باعث شد تا جوانانی با رتبه های بالا در کنکور جذب دانشگاه فرهنگیان شوند.

,

 

,

عضو کمیسیون آموزش تاکید کرد: واقعا اگر آموزش و پرورش قصد داشته باشد که مجددا از افراد بازنشسته  استفاده کند به این بهانه که دارای تجربه هستند باید گفت این یک خیانت به کشور وهمچنین آموزش و پرورش است.

,

 

,

اجمدی تصریح کرد: قطعا کسی که سی سال پیش تدریس کرده است در حال حاضر شاید نتواند مطالب روز را در اختیار دانش آموزان قراردهد، آموزش و پرورش در حال حاضر معلمین به روز می خواهد.

,

 

,

وی تاکید کرد: بنابراین قالب فرهنگیان  عزیزی که بازنشسته شده اند با علوم جدید مثل کامپیوتر،اینترنت و مسائل دیگر خیلی آشنا نیستند و این نسل جوان است که باید پیش قدم شود و کمک کند.

,

 

,

عضو کمیسیون آموزش خاطر نشان کرد: ما اصلا به این موضوع که دوباره از بازنشسته ها در آموزش و پرورش استفاه کنند اعتقاد نداریم و حتما در کمیسیون آموزش و تحقیقات به این موضوع واکنش نشان خواهیم داد.

,

 

,

احمدی تصریح کرد: به همبن خاطر ما از دولت محترم و همچنین آموزش و پرورش انتظار داریم که به این کار نظر جدی داشته باشند، قطعا اگر آموزش و پرورش به فکر استفاده از بازنشسته ها باشد آسیب آن جبران ناپذیر خواهد بود.

,

 

,

وی در پایان تاکید کرد:کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با جدیدت تمام به این موضوع ورود پیدا خواهد کرد.

,

انتهای پیام/م

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه