اخبار داغ

گزارش ویژه/

تلگرام تکاور اینترنتی ستاد کل ارتش رژیم صهیونیستی

تلگرام تکاور اینترنتی ستاد کل ارتش رژیم صهیونیستی
مایکل میری لاشویلی مدیر شرکت قلعه دیجیتال(Digital Fortress) که مدیر و سرمایه گذار نرم افزار تلگرام می باشد یک مهره امنیتی ساده محسوب نمی شود بلکه بجز مسئولیت های رسمی وی، او را می توان یک مدیر اطلاعاتی دانست.
[

به گزارش خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا، بعد از آنکه با اسناد متقن مشخص نمودیم پیام رسان صهیونیستی تلگرام نه تنها یک نرم افزار امن آنچنان که شعار خود قرار داده بود بلکه یک ابزار جاسوسی پیشرفته و متاسفانه جذاب می باشد حال وقت آن رسیده از پشت پرده مدیر حقیقی آن مطالبی بازگو گردد که شاید تعجب همگان را برانگیزد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

همانطور که بیان نمودیم مایکل میری لاشویلی سرمایه دار صهونیست که رئیس کنگره یهودیان روسیه(RJC)،عضو هیئت رئیسه کنگره جهانی یهود(WJC)، رئیس شرکت قلعه دیجیتال(تلگرام) یکی از اصلی ترین و مشوق همیشگی جنگ طلبی ارتش رژیم نجس صهیونیستی بوده و می باشد، اما امروز تصمیم آن داریم که به خوبی نشان دهیم که شخص مذکور یک افسر نظامی ارتش جنایتکار صهیونیستی بوده و میتوان بیان داشت که تلگرام ابزار جاسوسی به مراتب خطرناکتر از واتس آپ و وایبر بوده، اما برخی با خام خیالی و برحسب بی اطلاعی محض باعث گردیدند که دروغ بزرگ تضمین امنیت کاربران توسط تلگرام به یک تصور همه گیر تبدیل گشته و نمود یک واقعیت عینی پیدا نماید.

,

 

,

, ,

مایکل میری لاشویلی مدیر شرکت قلعه دیجیتال(Digital Fortress) که مدیر و سرمایه گذار نرم افزار تلگرام می باشد  یک مهره امنیتی ساده محسوب نمی شود بلکه بجز مسئولیت های رسمی وی، او را می توان یک مدیر اطلاعاتی دانست.

,

 

,

 

,

, ,

مایکل میری لاشویلی در کنار رئیس شاباک(شین بت)

,

در عکس زیر مشاهده میکنید مایکل لاشویلی کلاهی بر سر دارد که آرم یا نشان خاصی بر آن حک گردیده که برای کارشناسان نظامی-امنیتی آشنا به نظر می آید. کسانی که با نیروهای ارتش اسرائیل آشنایی دارند به خوبی میدانند که هر شهروند صهیونیست مناطق اشغالی فلسطین، یک نظامی محسوب شده و طبق قانون داخلی اسرائیل غاصب باید یک محل خدمت نظامی را برای خود انتخاب کنند و در طول سال در خدمت واحد مربوطه بوده و در شرایط خاص نیز بطور کامل تحت فرماندهی رده ی نظامی مشخص قرار گیرند.

,

 

,

, ,

نشانی که به آن اشاره کردیم آرم "سایرت متکل" (סיירת מטכ"ל،Sayeret Matkal) یگان فوق ویژه ستاد کل فرماندهی و عملیات ارتش اسرائیل می باشد که بالاترین مرجع نظامی در دولت نامشروع صهیونیستی محسوب می گردد. نیروهای این یگان مستقیما از فرماندهی ارشد کل ارتش نجس اسرائیل جنایتکار دستور می‌گیرند. جالب آنکه در شرح ماموریت این یگان فوق ویژه آمده است: این نیروها مسئولیت تمامی «عملیات‌های ضدتروریستی»، «عملیات‌های پنهانی و مخفی در عمق خاک دشمن» و قابلیت «حملات ضربتی هم‌زمان» را بر عهده دارند!!

,

 

,

, ,

جالب آنکه بسیاری از مسئولین طراز اول رژیم حرام زاده صهیونیستی سابقه حضور یا فرماندهی در یگان سایرت متکل را در پرونده جنایتکارانه خود به ثبت رسانده اند؛ از جمله جلادانی که می توان به نام آنان اشاره کرد؛ ایهود باراک، بنیامین نتانیاهو، شائول موفاز و نفتالی بنت(وزیر فعلی اقتصاد) می باشند که هرکدام در زمان خود فرماندهی این یگان یا بخش هایی از آن را بر عهده داشته اند.

,

 

,

, ,

سایرت متکل در حقیقت واحد شناسایی ستاد کل ارتش رژیم نامشروع صهیونیستی محسوب می شود و در جای دیگر از جزئیات ماموریت آن بیان شده است:

,

 "(conducting deep reconnaissance behind enemy lines to obtain strategic intelligence)"

,

که ترجمه دقیق آن " انجام شناسایی عمیق پشت خطوط دشمن برای به دست آوردن اطلاعاتی استراتژیک " می باشد.

,

این یگان فوق ویژه که وظیفه ی این چنینی را بر عهده دارد صرفاً از افسران خبره اطلاعاتی – عملیاتی ارتش رژیم اشغالگر فلسطین تشکیل گشته و هیچ سربازی حق حضور در این واحد را ندارد، این نیروی فوق ویژه طبق اسناد  تنها یگان نظامی - امنیتی رژیم غاصب اسرائیل محسوب می گردد که حتی کیدون(Kidon) نیز در عملیات های خود نیازمند تائید فرمانده این یگان می باشد. با تفاسیر فوق می توان تلگرام را تکاور نخبه اینترنتی ستاد کل ارتش رژیم نجس صهیونیستی دانست که فلواقع با شعار دروغین حفظ امنیت و حریم خصوصی کاربران که بعد از رسوایی تخلیه اطلاعاتی جاسوس کده های همیشه همراه وایبر، واتس آپ و اینستاگرام موج ناامنی را در جامعه کاربران این قبیل شبکه های ضد اجتماعی ایجاد کرده بودند، فعالیت خود را آغاز کرد تا براساس ماموریتی که برای این یگان فوق ویژه که در بالا بدان اشاره کردیم ترسیم شده ضمن شناسایی دقیق از خطوط دشمن خود به جمع آوری حداکثری اطلاعات استراتژیک آن اهتمام ورزد.

,

 

,

, ,

با این حساب باید دانست که تلگرام یک هواپیمای کاغذی سفید رنگ در آسمانی آبی نیست بلکه یک پهپاد(UAV) شناسایی مخفی کار است که می خواهد با نفوذ در عمق  سخت افزار و نرم افزار کاربران اطلاعات آنان را رصد و تخلیه نماید.

,

سید مقداد صادقی تحلیل گر ارشد فضای مجازی 

,

 

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه