اخبار داغ

جواهرسازی، سرگرمی جدید صدام کوچک!

جواهرسازی، سرگرمی جدید صدام کوچک!
دختر دیکتاتور معدوم عراق که به دلیل تشابه شخصیتی با پدرش صدام کوچک نام گرفته به جواهرسازی روی آورده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از العالم، روزنامه دیلی میل نوشت "رغد" مشغول ساخت دستبند، انگشتر و گردنبندهایی به شکل نقشه عراق است که قیمت برخی از آنها به بیش از هزار پوند انگلیس می رسد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, العالم,

این روزنامه انگلیسی خاطرنشان می کند: مجموعه جواهراتی که رغد آنها را ساخته و قصد دارد در مجلل ترین طلافروشی اردن به فروش برساند شامل قطعه ای به ارزش هزار و 320 پوند است که بسیار شبیه به جواهری است که قبلا از پدر خود هدیه گرفته بود .

,

همچنین در این میان می توان به یک جفت گوشواره که رغد برای هدیه ازدواج یکی از دختران خود ساخته بود، اشاره کرد.

,

دیلی میل افزود: شیوه زندگی اشرافی رغد باعث ایجاد ابهام ها و انتقاد های فراوانی شده و او به پوشیدن و استفاده از برندهای معروف و گران دنیا و ریخت و پاش فراوان معروف است.

,

این نشریه انگلیسی تمایل رغد به انجام جراحی های زیبایی را به عنوان یکی دیگر از دیگر ویژگی های دختر دیکتاتور پیشین عراق برمی شمارد به گونه ای که یکی از کارهای روزانه او رفتن به سالن های زیبایی و مراکز تجاری است. وی حتی چند ساعت قبل از اعدام صدام حسین دیکتاتور معدوم عراق در سالن زیبایی حضور داشت.

,

 

,
, ,


دیلی میل تاکید می کند: تا کنون کسی نمی داند که منبع درآمد دختر صدام از کجاست و با توجه به این که وی به عنوان مهمان خاندان سلطنتی اردن در آن کشور به سر می برد احتمال تامین هزینه مخارج سرسام آور زندگی او توسط پادشاهی اردن انتقادهای زیادی در پی داشته است.

,
,

رغد دختر صدام حسین دیکتاتور معدوم عراق و بیوه "حسین کامل" است.

,

شوهرش در سال 1996 به دلیل نافرمانی در برابر صدام به اعدام محکوم شد . رغد از سال 2003 در امان پایتخت اردن زندگی می کند.

,

انتهای پیام/ن

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه