اخبار داغ

نماینده گرگان در مجلس شورای اسلامی:

رفتار مجلس در موضوع هسته ای، تشریفاتی نیست/ انتقادها به قدم زدم ظریف با کری، وارد بود نه سخیف/ ظریف فعلا استیضاح نمی شود

رفتار مجلس در موضوع هسته ای، تشریفاتی نیست/ انتقادها به قدم زدم ظریف با کری، وارد بود نه سخیف/ ظریف فعلا استیضاح نمی شود
نماینده گرگان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مواضع مجلس در خصوص موضوع هسته ای، گفت: این مواضع هیچ گاه تشریفاتی نبوده و از سر دغدغه است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا، سید علی طاهری در گفت و گو با خبرنگار "گل رامیان" با اشاره به برخی انتقادها در خصوص این که مواضع مجلس در موضوع هسته ای، عمدتا تشریفاتی است، گفت:  بنده اصلا چنین موضوعی را نمی پذیرم، چرا که مجلس هر بحثی در این باب داشته، از سر دغدغه و دلسوزی بوده است.
وی با بیان این که بالاخره مواضع مجلس منطبق و متناسب با مواضع طرف های غربی است، گفت: اجازه نمی دهیم طرف های غربی زیاده خواهی کنند و بر این اساس در جاهایی که احساس کرده ایم، طرف های مقابل، دارند تندروی می کنند، ما نیز بر حسب آن، واکنش هایی را داشته ایم.
این نماینده مجلس همچنین در بخش دیگری از سخنانش، قدم زدن ظریف با وزیر خارجه آمریکا را موضوعی حساسیت برانگیز توصیف کرد که یاعث بروز انتقادات اساسی نسبت به عملکرد وزارت خارجه شده است.
طاهری گفت: انتقاد به این رفتار آقای ظریف وارد است و اینگونه نیست که ما این انتقادات را سخیف بدانیم؛ چرا که منتقدان دقیقا برای منافع ملی و به خاطر حفظ مصالح و عزت نظام، به وزیر خارجه انتقاد داشتند.
نماینده گرگان در پایان در باره این که آیا چنین مواردی، می تواند احتمال استیضاح وزیر امور خارجه را در پی داشته باشد، گفت: با توجه به این که نظام، مخالفتی با کلیت مذاکرات ندارد، نمی توان گفت که چنین موضوعی به استیضاح ظریف منجر خواهد شد و فعلا در حد انتقاد از وی باقی می ماند. اما در نهایت مجلس همواره پی گیر موضوعات کشور است و در ادامه هم روی بعد نظارتی خود، تاکید خواهد کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, گل رامیان, گل رامیان, گل رامیان,
,
, .,
,
, .,

انتهای پیام/پ

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه