اخبار داغ

مسئولان محترم؛ لطفا برای پوشش بازیگران در جشنواره فیلم فجر چاره اندیشی کنید

مسئولان محترم؛ لطفا برای پوشش بازیگران در جشنواره فیلم فجر چاره اندیشی کنید
با توجه به حاشیه‌های پوششی که جشنواره فیلم فجر در سال های گذشته داشت، به نظر می رسد بهتر است مسئولین قبل از رسیدن به بحران پوشش بازیگران در این جشنواره، فکری برای این موضوع داشته باشند.
[

به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر شبکه اطلاع رسانی راه دانا، جشنواره فیلم فجر در سال های اخیر با در پیش گرفتن راهی غلط، بیش از پیش به نمونه های غربی خود شبیه شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

 

,

باید گفت مشکل جشنواره فیلم فجر فقط محدود به محتوای فیلم های آن نمی شود، بلکه شکل ظاهری آن نیز بیش از هر زمان دیگری به نمونه های غربی گرایش پیدا کرده است.

,

 

,

اما هم زمان با سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی رونمایی از فیلم های جشنواره فجر هم آغاز شده است،این جشنواره هر ساله یکی از بارزترین جلوه های قبح زدایی بازیگران از فرهنگ پوشش است بازیگران در این جشنواره فارغ از رعایت چارچوب های اجتماعی و مذهبی، با هر تیپ و لباسی در این مراسم حاضر می شوند.

, اما هم زمان با سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی رونمایی از فیلم های جشنواره فجر هم آغاز شده است،این جشنواره هر ساله یکی از بارزترین جلوه های قبح زدایی بازیگران از فرهنگ پوشش است بازیگران در این جشنواره فارغ از رعایت چارچوب های اجتماعی و مذهبی، با هر تیپ و لباسی در این مراسم حاضر می شوند.,

 

,

با توجه به حاشیه‌های پوششی که جشنواره فیلم فجر در سال های گذشته داشت، به نظر می رسد بهتر است مسئولین قبل از رسیدن به بحران پوشش بازیگران در این جشنواره، فکری برای این موضوع داشته باشند.

,

 

,

, ,

 متاسفانه باید اعتراف کرد که مشکلات جشنواره فیلم فجر بسیار ریشه ای است و با پول بیت المال و در امنیت بر آمده از خون شهدا جشنواره ای برگزار می شود که نام انقلاب را یدک می کشد ولی در آن هیچ خبری از ارزش ها نیست.

,  متاسفانه باید اعتراف کرد که مشکلات جشنواره فیلم فجر بسیار ریشه ای است و با پول بیت المال و در امنیت بر آمده از خون شهدا جشنواره ای برگزار می شود که نام انقلاب را یدک می کشد ولی در آن هیچ خبری از ارزش ها نیست.,  متاسفانه باید اعتراف کرد که مشکلات جشنواره فیلم فجر بسیار ریشه ای است و با پول بیت المال و در امنیت بر آمده از خون شهدا جشنواره ای برگزار می شود که نام انقلاب را یدک می کشد ولی در آن هیچ خبری از ارزش ها نیست.,

 

,

جالب است در این جشنواره به بسیاری از مسائل جانبی توجه می شود ولی به بحث حجاب هیچ اهمیتی داده نمی شود و اگر کسی در این جشنواره حجاب نداشته باشد برای او ارزش بیشتری قائل هستند.

,

 

,

خارج از همه این مسائل لباس هرکس نشان دهنده شخصیت آن فرد بوده و قطعاً حضور این بازیگران با تیپ های خارج از عرف، نه تنها شخصیت این بازیگران را بالاتر نبرده بلکه بیشتر باعث مسخره و به حاشیه رانده شدن این بازیگران می شود.

,

 

,

, ,

در همین راستا پوشش بازیگران نیز برای جوانان یک الگوی بسیار مهمی است و حضور بازیگران در برنامه‌های رسمی و دسته جمعی با توجه به اینکه نگاه افراد زیادی به آن‌ها است کاملاً شخصیت این افراد را نشان می دهد.

,

 به هر حال این روزها که فرهنگ حجاب و پوشش بیشتر از هر زمان دیگر به یکی از دغدغه‌های مسئولین تبدیل شده است و به دنبال درونی سازی فرهنگ پوشش در جامعه طرح‌های مختلفی ارائه می شود، متأسفانه نظارتی بر نوع پوشش بازیگران وجود ندارد.

,

انتهای پیام/م

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه