اخبار داغ

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در گفت‌وگو با دانا:

جذب بازنشستگان در آموزش وپرورش "سیاسی" است/موضوع را در مجلس بررسی می‌کنیم/چرا باید جوانان بیکار بمانند؟

جذب بازنشستگان در آموزش وپرورش "سیاسی" است/موضوع را در مجلس بررسی می‌کنیم/چرا باید جوانان بیکار بمانند؟
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: جذب بازنشستگان کاملا اشتباه است و ما این موضوع را در کمیسیون مطرح خواهیم کرد و حتی احتمال دارد از وزیر هم دعوت کنیم تا دراین خصوص توضیح دهد.
[

سید محمد باقر عبادی عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی شبکه اطلاع رسانی راه دانا در خصوص جذب دوباره بازنشستگان در آموزش پرورش اظهار داشت: دعوت به کار بازنشسته گان در آموزش و پرورش واقعا اشتباه بزرگی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

 

,

وی افزود: ما جوانان زیادی داریم که در خواست اشتغال دارند، وقتی دولت نتوانسته کار و اشتغال برای این جوانان ایجاد کند چرا باید بازنشسته ها جذب شوند و جوانان بیکار بمانند.

,

 

,

عضو کمیسیون آموزش خاطر نشان کرد: عمدتا این بازنشسته ها سیاسی هستند که یا مدیر می شوند و یا مشاور و دوباره جذب آموزش پرورشی خواهند شد که می خواهد کار سیاسی انجام دهد.

,

 

,

عبادی خاطرنشان کرد: به نظر بنده این کار به هبچ عنوان عاقلانه نیست؛ جالب است که در کدام وزارتخانه ای هم می خواهد این اتفاق بیفتد،وزارتخانه ای که بسیار حساس است و انتصابات در آن باید با برنامه ریزی دقیق صورت بگیرد.

,

 

,

وی تاکید کرد: آموزش پرورش بیشترین نیروی انسانی را دارد و مسئولین می توانند از همین نیروهای انسانی که در این وزارت خانه وجود دارد استفاده کنند، حتی اگر سیاسی کاری هم می خواهند انجام دهند این نیروها کافی است.

,

 

,

عضو کمیسیون آموزش در پایان خاطرنشان کرد: بنده هر چه فکر می کنم که دوستان چطور می خواهند این طرح را اجرایی کنند چیزی به ذهنم  نمی رسد، این طرح کاملا اشتباه است و ما این موضوع  را در کمیسیون مطرح خواهیم کرد و حتی احتمال دارد از وزیر هم دعوت کنیم تا دراین خصوص توضیح دهد.

,

انتهای پیام/م

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه