اخبار داغ

انهدام عاملان توزیع گوشت الاغ به رستوران‌های پایتخت

انهدام عاملان توزیع گوشت الاغ به رستوران‌های پایتخت
رئیس پلیس پایتخت از انهدام عاملان توزیع گوشت الاغ به رستوران‌های پایتخت خبر داد و افزود: ۷۰ درصد سارقان سابقه دارند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از نسیم آنلاین، سردار حسین ساجدی نیا در جمع خبرنگاران با بیان اینکه میزان گوشت‌های الاغ توزیع شده به رستوران‌ها مشخص نیست ، اظهارداشت: این افراد علاوه بر توزیع گوشت الاغ به رستوران از قصابی‌های پایتخت نیز دزدی می‌کرده‌اند.  

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی با بیان اینکه این افراد گوشت‌های الاغ را از شهرستان‌ها به تهران  وارد می‌کردند، افزود: سارقان خود اعتراف به چنین موضوعی کرده ولی اینکه به کدام رستوران گوشت‌های نامرغوب را می‌فروخته‌اند مشخص نیست.

,

ساجدی نیا گفت سارقان دستگیر شده کیف قاپی، سرقت منزل، سرقت به عنف، سرقت خودرو و غیره در سابقه دارند که امید واریم مراجع قضایی اقدامات لازم را در برخورد با ساریق انجام دهد.     

,

 رئیس پلیس پایتخت گفت:  در 10 ماهه امسال جرام خشن و قتل کاهش یافته و کشفیات در حوزه سرقت طی این مدت 7 درصد بیشتر شده است.

,

وی با بیان اینکه انبارهای پلیس در حال حاضر مملو از لوازم خودرو و لاستیک اتومبیل کشف شده از سارقان است، گفت شهروندانی که از سال 90 در این رابطه از آنها سرقت شده جهت اموال مسروقه خود به پلیس آگاهی مراجعه کنند. 

,

ساجدی نیا افزود: پلیس پایتخت بیش از 90 درصد توفیق در مورد دستگیری سارقان خودرو و  80 درصد کشف سارقان منزل دارد و از ابتدای سال 300 عملیات پلیس‌های مختلف در تهران انجام گرفته است.

,

 

,

انتهای پیام/ف

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه