اخبار داغ

کی‌روش: عمکردمان در جام ملت‌ها باعث افتخار است

کی‌روش: عمکردمان در جام ملت‌ها باعث افتخار است
سرمربی تیم ملی گفت: برای بازیکنان جوان خیلی خوشحالم که در این رقابت‌ها بسیار خوش درخشیدند و باعث افتخار ایران هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه داناکارلوس کی‌روش بعد از بازگشت تیم ملی از استرالیا در خصوص عملکرد تیم ملی در جام ملت‌های آسیا در جمع خبرنگاران گفت: فکر می‌کنم با توجه به محدودیت‌ها و مشکلاتی که برای حضور در این رقابت‌ها داشتیم عملکردمان در جام ملت‌ها خوب بود و باعث افتخارمان است. ما استحقاق این را داشتیم که حداقل تا مرحله نیمه‌نهایی صعود می‌کردیم اما متاسفانه یکسری مسائل اجازه نداد این اتفاق رخ دهد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی افزود: من برای بازیکنان جوان خیلی خوشحالم که در این رقابت‌ها بسیار خوش درخشیدند و باعث افتخار ایران هستند.

,

سرمربی تیم ملی تصریح کرد: از تمامی هواداران و اشخاصی که از تیم ملی ایران حمایت کردند ممنونم و قدردان آنها هستم و  اگر اجازه دهید از هواداران خوب تیم ملی در استرالیا که نشان دادند چه عشقی به تیم ملی ایران دارند تشکر کنم.

,

کی‌روش در خصوص انتقاداتی که به سبک دفاعی تیم ملی ایران می‌شود، گفت: به تمامی نظرات احترام می‌گذارم و تنها مطلبی که باید یادآوری کنم این است که از چند سال پیش که به ایران آمدم بیش از 50 بازی ملی انجام دادیم و  تنها در 7 بازی شکست خوردیم.

,

وی ادامه داد: به هواداران و بازیکنانم که به خاطر تمرکز و تعهدی که در زمین داشتند افتخار می‌کنم و البته باید بگویم که نمی‌توان دل همه را به دست آورد. (در این لحظه علی کفاشیان به زبان انگلیسی از کی‌روش تشکر کرد که سرمربی تیم ملی با لبخند و با تشکر پاسخش را داد.)

,

کی‌روش درباره ماندن یا نماندنش در تیم ملی عنوان کرد: در حال حاضر باید آنالیز بزرگ و وسیعی از عملکردمان و اینکه در کجا قرار داریم انجام دهیم. مطلب مهم این نیست که مربی بماند یا نماند بلکه مسئله این است که ایران می‌خواهد چه کاری انجام دهد.

,

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر موضوع مهم این است که به فکر آماده‌سازی برای جام جهانی 2018 روسیه باشیم و اینکه چه کاری باید انجام دهیم ضمن اینکه باید در حال حاضر از فوتبال خوب لیگ لذت ببریم.

,

کی‌روش در مورد استقبال مردم از کاروان تیم ملی گفت: مردم در واقع برنده واقعی این مسابقات بودند چه در استرالیا که هواداران به بهترین شکل از تیم ملی حمایت کردند و در حال حاضر هم می‌بینیم استقبال پرشوری از تیم ملی صورت گرفته؛ ما به این هواداران خود افتخار می‌کنیم.

,

سرمربی تیم ملی فوتبال در پاسخ به این سوال که آیا تیم ملی می‌‌تواند راهی جام جهانی 2018 شود گفت: فوتبال ایران ابزار کافی برای صعود به جام جهانی 2018 را دارد و همه ما امیدواریم این اتفاق رخ دهد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه